پرفروشترین عطرهای کارولینا هررا
04
اسفند

پرفروشترین عطرهای کارولینا هررا

کارولینا هررا، طراح آمریکایی متولد ونزوئلا، به دلیل طراحی های مدرن و محرک خود مشهور است. عطرهای کارولینا هررا برای خانمها ترکیبی از رایحه های جلب توجه کننده را تضمین می کند تا بیانی جسورانه و در عین حال زنانه داشته باشند. هررا با تاسیس خانه مد خود در سال 1980، بلافاصله مورد تحسین و موفقیت قرار گرفت چرا که شامل طراحی های بسیار شیک بودند که در سطح جهانی حرفهای زیادی برای گفتن داشتند.

 

در ادامه به معرفی سه مدل از پرفروشترین عطرهای کارولینا هررا می پردازیم:

 

 

گود گرل کارولینا هررا

۱. گود گرل Good Girl

یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه کارولینا هررا است که توسط لوئیز ترنر تولید و در سال 2016 به بازار عرضه شده است. این عطر شرقی سکسی با شعار its good to be bad، روانه بازار شد. عطر گود گرل که با کنتراست مرکبات همراه با بادام و قهوه آغاز می شود بدون شرمندگی محرک و نفسانی است. یاس حس تقریباً دخترانه در وسط نتها شکوفا می شود. نت پایه هم از دانه های تونکا خامه ای، کاکائو به عمق و ظرافت آن افزوده است.

عطر کارولینا هررا گودگرل Good Girl Carolina Herrera مناسب شبهای سرد زمستان و پاییز می باشد. شیشه ی آن مشابه کفش پاشنه استیل بلند و کشیده که Good Girl بر آن ارائه شده خیره کننده، آرام و کاملاً ترسیم کننده دانش بالای زیبایی شناسی برند کارولینا هررا است. به طور کلی، ترکیب شیرینی کاکائو و تلخی قهوه با تونکا پارادوکس جالبی به گودگرل بخشیده است.

نت های اول: بادام، قهوه، مرکبات

نت های میانی: یاس، توبروز

نت های پایه: لوبیای تونکا، کاکائو، پرالین

 

 

عطر ۲۱۲ زنانه کارولینا هررا

۲. ۲۱۲ سک سی  212 Se.x.y

کارولینا هررا مدل ۲۱۲ سک سی در سال 2004 تولد شد. تکرار مثبتی با زیر و بوی تلخ و شیرین که توسط Rosendo Mateu تولید شده است که همچنان مورد علاقه زنان جوان است.

این عطر همه کاره، چهار فصل خوبی ست با این حال بهترین زمان استفاده از آن در شب یا ماه های سردتر است که هوای تازه مانع از طاقت فرسا شدن آن می شود. بدنه صورتی کم رنگ بطری باعث می شود که شکل استوانه ای آن جذاب باشد. به طور کلی، 212 سک سی دارای رایحه ای اعتیاد آور زنانه است که حس اعتماد به نفس بالایی میدهد.

نت های اول: فلفل صورتی، نارنجی ماندارین، ترنج

نت های میانی: گاردنیا، پلارگونیوم، پنبه، آب نبات، گل، گل رز

نت های پایه: مشک، وانیل، چوب صندل، پاچولی، کارامل، بنفشه

 

 

عطر ۲۱۲ vip گلد

۳.  ۲۱۲وی ای پی گلد VIP Gold 212

بوی خوبی می دهد. بله همین جمله ساده مصداق کلی آنچه از ۲۱۲ وی ای پی گلد میخواهیم بدانیم است.

به نورهای چشمک زن، موسیقی با صدای بلند و مهمانی بزرگ و جذاب فکر کنید و در این جمع شما خواهان یک جذابیت همه جانبه هستید با نهایت صداقت پس مادام موسیو این عطر را به شما توصیه میکند.

این عطر به تولید T. Blended by Alberto Morillas که در سال 2010 به بازار عرضه شده است، این یکی از پیشنهادهای کم نظیر این مجموعه است. ترکیب شیرین و شیرین، و میوه ای.

نتیجه کلی یک ترکیب شیرین و سرحال است که باعث می شود غیر قابل انکار سک سی باشید و برای جغدهای شب مناسب است.

۲۱۲ وی ای پی 212 VIP یک عطر پاییزی مناسب برای شب است. بطری طلایی درخشانش تا حد زیادی چشم نوازتر و تجملی است.

نت های اول: Passionfruit ،Rum

نت های میانی: مشک، گاردنیا

پایه های پایه: لوبیای تونکا، وانیل

 

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.