بررسی ادکلن دیور جوی بای دیور به همراه نظرات
09
اسفند

بررسی ادکلن دیور جوی بای دیور به همراه نظرات

زندگی و تمام لذت های آن را با عطر دیور جوی جشن بگیرید. این عطر که در سال 2018 معرفی شد، عطری پر جنب و جوش است که حال و هوای خوب و شادی را جشن می گیرد. در این نوشته به بررسی نظرات در مورد ادکلن دیور جوی خواهیم پرداخت.

این یک عطر گاهی پیچیده با رایحه های گلی و مرکباتی است. همچنین رایحه ای صاف از چوب و دیگر رایحه های عمیق تر به ارمغان می آورد.

در بررسی عطر دیور جوی، تمام جنبه‌های این عطر جذاب را ارزیابی می‌کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا این عطر مناسب برای اضافه کردن به مجموعه عطر های شماست یا خیر.

چه کسی ادکلن دیور جوی را می سازد؟

عطر Joy by Dior توسط عطرساز فرانسوی Francois Demachy ساخته و در آگوست 2018 منتشر شد. او که در کن متولد شد، مانند دیگر عطرسازان مشهور دوران کودکی خود را در Grasse در جنوب فرانسه گذراند. نزدیکی او به گیاهان معطر و گل های فروخته شده از منطقه به شرکت های عطرسازی به او کمک کرد تا اشتیاق خود را پیدا کند.

فرانسوا پس از آزمودن مشاغل مختلف از جمله دندانپزشکی، به مدت پنج سال در دانشکده عطرسازی Charabot تحصیل کرد. ابتدا در Chanel جایی که او مدیر تحقیق و توسعه بود، تا اینکه در نهایت به عنوان مدیر توسعه لوازم آرایشی و عطر زیر چتر LVMH فرود آمد. او به عنوان کارشناس اصلی در کریستین دیور، مسئولیت ساخت عطرهای متعددی از جمله Joy را بر عهده دارد.

بررسی و نظرات ادکلن دیور جوی

نت های بویایی ادکلن دیور جوی

عطر دیور جوی دارای رایحه ای پیچیده با چندین نت زیرین است. اولین نت های اولیه تازه و مرکباتی هستند بدون اینکه خیلی شیرین باشند. با پرتقال ماندارین و ترنج شروع می شود و پس از آن هلو، کاسیس، یاسمین و گل رز ادامه پیدا می کند. این نت های میانی همان چیزی است که به Joy رایحه گلی دلپذیر آن می بخشد.

در نهایت، رایحه هایی از چوب صندل، سدر، مشک سفید، بنزوئین و نعناع هندی پایه عطر را تشکیل می دهند. این نت های پایه هستند که به عطر بخشیدن عمق و پیچیدگی آن کمک می کنند. حتی زمانی که عطر در حال خشک شدن است، در هر لحظه یک نت را حس نخواهید کرد. به نظر می رسد که به طور مداوم تغییر می کند تا در نهایت به یک ترکیب زیبا تبدیل شود.

بررسی و نظرات در مورد ادکلن دیور جوی

بسته بندی عطر دیور جوی

عطر به زیبایی بسته بندی شده است، اگرچه این بطری است که شما می خواهید نگه دارید و نه جعبه آن را. هیچ چیز شگفت انگیزی در مورد جعبه پیدا نخواهید کرد، تمام خلاقیت برای بطری کریستالی کوچک ذخیره شده است.

جعبه خاکستری روشن به رنگ صورتی با برجسته های نقره ای حک شده است که نور را منعکس می کند. با این حال، هنوز هم این بطری است که شما را وادار می کند به دنبال مکانی برای نمایش آن باشید. قسمت پایین کریستال ضخیم و مایع معطر صورتی داخل آن را منعکس می کند. همچنین لوگوی نقره ای قابل تشخیص دیور بر روی آن نقش بسته است.

درپوش نقره ای روی بطری قرار گرفته و رنگ آمیزی لوگو را تحسین می کند. اسپریتزر کوچک برای اسپری های وسیع تر یا زمانی که می خواهید نقطه ضربان خاصی را هدف قرار دهید عالی است.

بررسی و نظرات در مورد عطر دیور جوی

برداشت های و نظر شخصی در مورد عطر دیور جوی

رایحه ای سبک و نشاط آور دارد که باعث می شود به گل ها و مسیرهای جنگلی فکر کنید. نت‌های مرکباتی رایحه‌ای تازه به آن می‌دهند، در حالی که نت‌های عمیق‌تر چوب صندل و نعناع هندی به عطر Joy راز و رمز و اغواگری می‌دهند.

این عطر به دلیل نت های میانی و پایه آن چندان قوی نیست. اما پیچیدگی آن دیور جوی را به عطری عالی برای خانم‌هایی تبدیل می‌کند که می‌خواهند بدون جلب توجه بیش از حد به خود متمایز شوند.

کارایی عطر

از آنجایی که این عطر ملایم تری است، حضور چندانی ندارد. برد متوسطی دارد اما برای نمای نزدیک طراحی شده است. این عطر عالی برای استفاده در یک قرار عاشقانه است. طول عمر کریستین دیور جوی مشابه محدوده آن است.

ماندگاری مناسبی برای بوی ملایم دارد، معمولاً پنج تا شش ساعت، اگرچه به مرور زمان محو می شود. همانطور که از بین می رود، نت های گل و مرکبات بیشتر از میانی و پایه ماندگاری دارند.

ادکلن دیور جور برای چه خانم هایی مناسب است؟

عطر جوی برای هر خانمی طراحی شده است که خواهان رایحه ای است که به او احساس زیبایی بدهد. نت های گلی ملایم گرم و زنده هستند. اگرچه این عطر ملایم است، اما شاداب و سرزنده است و آن را برای استفاده در بهار و تابستان ایده آل می کند.

از آنجایی که رایحه ای ملایم دارد، می توانید این عطر زنانه را برای محل کار یا در یک تاریخ خاص استفاده کنید. همچنین برای شب‌های عاشقانه یا زمانی که می‌خواهید عطر گل‌ها را به همراه داشته باشید، عالی است. زنان در هر سنی آن را احساس می کنند وقتی کمی عطر را روی گردن و مچ خود می پاشند، آن را احساس می کنند.

بررسی و نظرات در مورد ادکلن دیور جوی

کجا باید آن را استفاده کرد؟

هیچ مکان یا زمانی وجود ندارد که استفاده از عطر Joy مناسب نباشد. این عطر سنگین نیست، بنابراین لازم نیست نگران قوی بودن آن باشید. رایحه‌های قوی‌تر که دیگران استفاده می‌کنند می‌توانند نت‌های ظریف Joy را از بین ببرند. چه روز کاری، آخر هفته یا قرار عاشقانه باشد، با استفاده کمی از آن به نشاط دست پیدا خواهید کرد.

از کجا می توان عطر دیور جور را خرید؟

جوی از کریستین دیور عطر جدیدی است که در سال 2018 عرضه شد. اگرچه محبوبیت آن به دلیل کمپین های بازاریابی ماهر و رایحه دلنشین آن به شدت افزایش یافته است، اما برای یافتن بطری آن مشکلی نخواهید داشت. برای خرید این عطر می توانید از مادام موسیو اقدام نمایید.

Dior Joy توسط Christian Dior در سه اندازه طراحی شده است که متناسب با بودجه هر خانمی است. اگر از رایحه آن مطمئن نیستید، می توانید یک بطری کوچک انتخاب کنید. کسانی که قبلاً عطرهای سبک و پر جنب و جوش را دوست دارند می توانند بطری های کریستالی بزرگتر را برای خرید پیدا کنند. همچنین یک گزینه متوسط برای کسانی که هر روز عطر یکسانی استفاده نمی کنند وجود دارد.

ادکلن های مشابه دیور جوی

تنها یک Dior Joy از کریستین دیور وجود دارد، اما Allure از Chanel یک پسر عموی نزدیک به آن است. هر دو عطرهای تازه و گلی هستند، اما شباهت ها در اینجا به پایان می رسد. Allure  گرم تر و جذاب تر است، با نت های شرقی. رایحه ای ملایم تر و شیرین تری دارد که برخی از زنان و مردان می توانند آن را تسخیر کنند.

در حالی که Allure به دلیل رایحه قوی تر، برد بهتری دارد، اما هر دو دارای ماندگاری یکسان چند ساعته هستند. با وجود اینکه متوجه شباهت‌های این دو خواهید شد، تفاوت‌های کافی برای تشخیص آسان آنها وجود دارد.

خانم‌هایی که به دنبال یک رایحه گلی پرانرژی هستند که خیلی شیرین یا بی‌نظیر نباشد، عطر دیور جوی را بهترین عطر برای روز و شب می‌یابند.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.