بررسی عطر زنانه گود گرل برند کارولینا هررا
27
بهمن

بررسی عطر زنانه گود گرل برند کارولینا هررا

در این مقاله قصد داریم نظرات در مورد عطر گود گرل را با هم بررسی کنیم تا بتوانیم مناسب ترین عطر را برای خود خرید کنیم. برند کارولینا هررا یکی از مطرحترین عطرهای برند خود را در سپتامبر ۲۰۱۶ به بازار ادکلن جهانی ارائه داد. عطر سکســـی با حال و هوای شرقی به نام ادکلن گود گرل Good Girl و با پیام “بد بودن خیلی خوب است”!
عطر گود گرل نوید یک ترکیب ابتکاری و اعتیاد آور از قهوه و دانه تونکا بو داده را می دهد که نشان دهنده دوگانگی شخصیت یک زن است که در آن موج گلی از گل یاسمن و توبروز سامباک سفید در مقابل نت های مرموز و عمیق دانه تونکا و کاکائو قرار می گیرد.

مدل تبلیغاتی ادکلن گود گرل Karlie Kloss است. این عطر زنانه در یک بطری ظریف به شکل یک کفش پاشنه بلند زنانه طراحی شده که باعث جذابیت دو چندان این عطر شده است و اولین بار در دو حجم 50 و 80 میل وارد بازار شده است که نسخه طرح اصل در حجم 80 میل آن در مجموعه مادام موسیو موجود می باشد.

 

 

نتهای بویایی تشکیل دهنده عطر کارولینا هررا گودگرل:
نت آغازی: بادام و قهوه
نت میانی: گل مریم و یاسمین
نت پایانی: دانه‌ی تونکا و کاکائو

 

عطر زنانه گود گرل برند کارولینا هررا

 

در ادامه برخی از نظرات در مورد عطر گود گرل توسط بانوانی که ازین عطر استفاده کرده اند را با شما اشتراک می گذاریم تا تصمیم گیری نهایی برای شما آسانتر شود.

 

 

۱. ادویه های تلخ شیرین و گرم با یه حس کمی جنگل

راستش گودگرل منو به یاد بولگاری گلدئا می اندازه اما من بیشتر از این لذت می برم چون تقریبا عطرهای گرم با ته مایه تلخی منو خیلی جذب میکنه مخصوصا که ظرف خوشگلی هم داره و من شیشه زیبای عطر برای میز آرایشم هم برام مهمه.

 

 

۲. عشق عشق عشق

شاید نظر من یه نظر رضایت جمعی نباشه ، اما به عنوان یه خانم اونچه که تا حالا دیدم اینه که حداقل بین دوستان و اطرافیان من گودگرل خیلی طرفدار داره . از نظر من یه عطر با طراوت و شیرینه با یه رنگی از یاسمن قهوه و وانیل پودری. من تقریبا تمام طول سال هر روز و شب ، ازش استفاده کردم گودگرل عطر خوبیه به خصوص برای فصل سرد.

 

 

۳. حس تازگی، گرم و شیرین

من قبل از این مدل، گود گرل مدل لجر رو امتحان کردم ولی این یکی خیلی بهتره من زیاد اهل عطرای گلی نیستم و خب گل مهمترین بخش عطر مدل لجر هست که شاید واسه همینه که من این نسخه عطر گودگرل رو بیشتر دوست داشتم چون شیرینه و بوی گل کمتری ازش حس میشه. تازه و گرمه و به نظر من بویش یکمی شبیه شکلات سفیده.

 

 

۴.رایحه ای عجیب و دلچسب

وقتی اولین بار بوی اون رو حس کردم رایحه اش واسم خیلی عجیب و دلچسب به نظر اومد تا جایی که در نهایت اون رو برای خودم خریدم. من در این مورد عطر چه چیزیو دوست دارم؟
خوب بوش ماندگاره و منو به یاد مورد علاقه من می اندازه ( آرمانی کد ). عطریه که به نظرم برای ملاقاتهای رسمی و مهمونی ها خیلی خوبه . من چون عاشق عطرای شیرین هستم ازش خوشم اومد مخصوصا اون حس تلخی که توی نتهاش به مشام میرسه دیوونه کننده ست.

 

شما نظرات در مورد عطر گود گرل را در سایت مادام موسیو خواندید و اگر قصد دارید تا این عطر را خرید کنید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا قیمت و مشخصات کامل این عطر را مشاهده کنید.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

خرید عطر good girl

 

 

3.8/5 - (9 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.