بهترین عطر و ادکلن برند فراگرنس ورد چیست؟ درباره برند فراگرنس ورد
26
فروردین

بهترین عطر و ادکلن برند فراگرنس ورد چیست؟ درباره برند فراگرنس ورد

بهترین ادکلن فراگرنس را می توانید با توجه به سلیقه بویای خود لنتخاب کنید. برند عطر و ادکلن فراگرنس ورد، ساخت کشور امارات است که بیشترین زمینه فعالیت این شرکت در طراحی و تولید لوازم الکترونیکی، محصولات آرایشی، عطر مردانه و عطر زنانه است. عطر و ادکلن برند فراگرنس ورد بعد از کمپانی مشهور اجمل، یکی از مهم‌ترین عرضه کننده‌های انواع ادکلن در این کشور به شمار می‌آید.

البته کشورهایی از جمله هند و اندونزی عطرهای شرکت فراگرنس را تولید و به بازار می‌دهند. از اولین و معروف‌ترین عطرهای این برند می‌توان ادکلن Des Tentations و Doleres را نام برد. بیشترین عصاره‌های به کار رفته در فراگرنس ورد شیرین، گرم، رایحه گل، تند یا خوراکی و طبیعی هستند. درواقع، درباره برند فراگرنس ورد می‌توان گفت که مانند انواع ادکلن‌ها پس از استفاده با سه رایحه اولیه، وسط و نت پایانی عطر روبرو خواهید شد.

تاریخچه عطر و ادکلن برند فراگرنس ورد

اولین سال تاسیس عطر و ادکلن برند فراگرنس ورد در سال 2009 بود که توسط فردی اماراتی به نام موسی در شهر دبی وارد بازار شد. علاوه بر کیفیت بالایی که این محصول دارد، همکاری های زیادی که با برندهای مشهور فرانسوی داشته، باعث شهرت جهانی اش شده است. یکی از رازهای موفقیت صاحب برند عطر فراگرنس این است که به نظرات و انتقادات مصرف کنندگان خود اهمیت زیادی داده و از پیشنهادات مشتریان در جهت بالا بردن کیفیت رایحه‌های ادکلن خود استفاده می‌کند.

 

اهمیت خرید عطر و ادکلن برند فراگرنس ورد

دلایل متعددی برای استفاده از رایحه‌های متنوع عطر و ادکلن  برند فراگرنس وجود دارد که برخی از آنها شامل بسته‌بندی جذاب، پاشش عالی اسپری عطر و ماندگاری طولانی مدت هستند. همچنین برخورداری از قیمت‌های مناسب در کنار کیفیت منحصر به فرد از دیگر علت‌های خرید مدل‌های مختلف برند عطر فراگرنس است. درباره برند فراگرنس و مواد اولیه‌ای که در تولید  این برند عطر بکار رفته، باید گفت که این کمپانی با کیفیت ترین روغن های لازم را به طور دقیق شناسایی کرده و در ساخت برند عطر و ادکلن فراگرنس ورد استفاده می‌کند. معمولا در بین عطر و ادکلن برند فراگرنس، آن دسته‌ای که رایحه‌ای تلخ و گرم دارند نسبت به رایحه‌های خنک، با دوام‌تر هستند.

 

3 مدل از بهترین ادکلن فراگرنس

  • عطر و ادکلن فراگرنس ورد مدل اونتوس، محصول سال 2014 است که با نام تجاری Aventus For Her روانه بازار جهانی شد. درباره برند فراگرنس ورد و مدل اونتوس می‌توان گفت که از رایحه‌ای دلپذیر و خنک برخوردار است و استفاده‌ای خوشایند برای فصول گرم سال دارد. رایحه سرد این مدل از عطر، باعث بالا رفتن سطح نشاط و شادابی در فرد شده و بهترین انتخاب برای هدیه دادن هم می‌تواند باشد.
  • ادکلن فراگرنس ورد مدل بلک لدر در سال 2016 توسط کمپانی اماراتی سازنده آن به بازار جهانی عرضه شد. برخورداری از رایحه‌ای سرد و شیرین از نکات موثر این ادکلن پرفروش محسوب می‌شود. رایحه‌هایی که بعد از زدن اولین پاف به مشامتان خواهد رسید، شامل انگور سیاه، آناناس، سیب زرد و نارنج هستند. عطر و ادکلن برند فراگرنس مدل بلک لدر، باعث انتقال حس شادابی، سرزندگی و آرامش در مصرف کنندگان خود خواهد شد.
  • یکی از پرطرفدارترین عطرهای برند فراگرنس، ادکلن اوفیلیا است که در گروه پرفروش‌ترین های عطر زنانه فراگرنس نیز قرار دارد. تولید این محصول در سال 2016 صورت گرفت و می‌تواند رایحه‌های شیرین و شرقی، با بوهای گل‌های خوشبو را در ذهنتان تداعی کند. نکته مهم درباره برند فراگرنس ورد، قابلیت استفاده در تمامی فصول سرد و گرم سال است. همچنین از عصاره‌هایی مثل زنجبیل و گل‌های یاسمین نیز تشکیل شده است.

برای خرید  ادکلن زنانه و همچنین  ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.