راهنمای خرید عطر خنک مردانه؛ بهترین عطر مردانه برای بهار
19
فروردین

راهنمای خرید عطر خنک مردانه؛ بهترین عطر مردانه برای بهار

همانطور که می‌دانید عطرها دارای قدمتی طولانی هستند و بکار بردن این رایحه‌های خوشبو از گذشته‌های بسیار دور در میان اقوام و کشورهای مختلف رایج بوده و مانند استفاده روزانه از لباس امری ضروری به حساب می‌آمد. معمولا همه انسانها وقتی لباس مورد علاقه‌شان را به تن می‌کنند، آرامشی نسبی دارند. درمورد استفاده از ادکلن‌ها بخصوص عطر خنک مردانه هم همینطور است. یعنی وقتی از یک عطر و ادکلن بهاری استفاده می‌کنید، نه تنها از رایحه دلپذیر آن بهره‌مند می‌شوید بلکه اعتماد به نفستان تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

اغلب عطرهای مردانه مناسب بهار حاوی مواد اولیه‌ای مانند گل‌ها، رایحه مشک، چرم و مرکبات هستند که البته بیشتر این ادکلن‌ها رایحه‌هایی از آب دریا و خنکی نسیم آن نیز برخوردار هستند.

عطر خنک مردانه چیست؟

معمولا عطرهایی را که قادر به انتقال حس خنک شدن باشند، عطر خنک مردانه می نامند. این یک حس تجربی است چون سردی و خنکی را به افراد داده و برای فرد بسیار دلپذیر و خوشایند خواهد بود. برای اینکه احساس خنک شدن توسط یک ادکلن را بیشتر درک کنید، بهتر است چند پاف از آن را روی بدن یا حتی روی لباسهایتان اسپری کنید تا طبع سرد آن را کاملا متوجه شوید.

نکته قابل توجه در اینجا این است که عطر و ادکلن بهاری مردانه برای ایجاد خنکی در فصول گرم سال از جمله تابستان، می تواند احساس خنکی را به مردان منتقل کند. ولی اگر مقداری طبع تلخ به عطر خنک مردانه اضافه شود می تواند سردی عطر را برای این فصول گرم دوچندان کند. برای همین، عمدتا آقایان برای حس خنکی بیشتر در مواجه با گرمای هوا، سراغ عطر و ادکلن‌های خنک و تلخ می‌روند.

 

بهترین عطر مردانه برای بهار

  • در میان انواع عطر خنک مردانه، ادکلنی به نام (لیبر) تلخ و خنک وجود دارد. رایحه این ادکلن یکی از شیک‌ترین و بهترین عطر مردانه برای بهار و تابستان است. طراحان این عطر، دو مرد فرانسوی به نام های کارلوس بنایم و الیور پولگه بودند که عطر L’Homme Libre EDT را در سال 2011 به عنوان عطر و ادکلن بهاری مردانه، وارد بازار کردند. بوهای خوشایندی که از این عطر استشمام می‌شود، ناشی از گیاهانی مانند برگ بنفشه، ریحان، فلفل صورتی، ترنج، نعناع هندی، جز و خس خس هستند.
  • ادکلن خنک و تلخ جورجیو آرمانی Armani ، یکی از بهترین عطر مردانه برای بهار به حساب می‌آید. ادکلن آرمانی دارای رایحه‌ای اسپرت است که در مواد آن از عصاره های چوبی و تند از قبیل نعنا و مرکبات تشکیل شده است. استفاده از این عطر خنک و تلخ مردانه باعث ایجاد شادابی شده و هرچه از ماندگاری عطر می گذرد، عصاره هایی همچون زنجبیل و چوب ملایم بیشتر حس می‌شود. از ویژگی‌های این مدل از عطر Armani ماندگاری بلند مدت و پخش بوی بسیار بالا است که می‌تواند از بهترین انتخاب‌ها در فصول گرم سال باشد. مردان مصرف‌کننده این عطر معتقدند که ادکلن آرمانی می‌تواند باعث جذب اطرافیان به سمت آنها شود.

 

نکته هایی در رابطه با استفاده از عطرها

  • اگر می‌خواهید ماندگاری عطر را روی پوست افزایش دهید، همیشه قبل از زدن عطر خنک مردانه، پوست ناحیه مورد نظر را کمی چرب کنید.
  • بهتر است ادکلن را بر روی مناطق دارای نبض مانند گردن، زانو و مچ دست استفاده کنید تا بدینوسیله ماندگاری عطر و رایحه آن را افزایش دهید.
  • به گفته کارشناسان تولید کننده عطر و ادکلن، نباید عطرها در مکانهای مرطوب و گرم مثل دستشویی یا حمام گذاشته شوند.
  • بعد از اینکه در حمام دوش گرفتید، عطر را استفاده کنید، چون این کار بهتر است قبل از پوشیدن لباس‌ها انجام شود.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.