مقایسه ادکلن دیور ساویچ و بلو د شنل، کدام یک بهتر است؟
15
فروردین

مقایسه ادکلن دیور ساویچ و بلو د شنل، کدام یک بهتر است؟

شنل و دیور دو تا از معروف ترین برندها در دنیای عطر هستند. امروزه هر سازنده عطر دارای مجموعه گسترده ای از عطرها و ادکلن های منحصر به فرد است که در سراسر جهان محبوب هستند. در این نوشته ما سعی کرده ایم تا ادکلن ساواج دیور را با ادکلن بلو د شنل مقایسه کنیم و تفاوت ها و شباهت های آن را برای شما شرح دهیم.

وقتی صحبت از عطر مردانه به میان می آید، بلو د شنل و  ساواج دیور به طور مداوم در صدر جدول قرار دارند.

چه به دنبال یک عطر برای روزمره برای استفاده در محل کار باشید و چه برای یک شب رمانتیک به عطر خاصی نیاز دارید، باید بهترین عطر ممکن را انتخاب کنید.

ما تمام آنچه را که در مورد این دو عطر نیاز دارید در این بررسی گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم بهترین رایحه را برای استایل خود انتخاب کنید.

سازندگان ساواج دیور و بلو د شنل

بیاید بررسی کنیم و ببینیم این دو برند چگونه مسیر عطری خود را آغاز کردند.

برند شنل

برند فرانسوی Chanel مسیر عطری خود را در دهه 20 خروشان آغاز کرد. در سال 1921، این برند شنل نامبر 5 خود را به بازار عرضه کرد، که تا به امروز یک عطر کلاسیک باقی مانده است.

در سال 1995 بود که این شرکت اولین عطر مردانه خود را با نام Chanel Pour Monsieur عرضه کرد.

از آن زمان، Chanel طیف گسترده ای از عطرهای مردانه را تولید کرده است، اگرچه آنها ما را وادار کرده اند که بین هر کدام چند سال صبر کنیم.

Bleu de Chanel در سال 2010 توسط عطرساز مشهور فرانسوی Jacques Polge ساخته شد. این اولین عطر مردانه این برند از سال 2004 و اولین برند اصلی مردانه از سال 1990 بود. این عطر ارزشش را داشت، این عطر بلافاصله به نمادی برای Chanel تبدیل شد.

برند دیور

کریستین دیور افسانه ای اولین بار در سال 1947 از مد به عطر تبدیل شد. دیور هیچ نامی برای اولین عطر خود نداشت.

روز افتتاح، خواهرش کاترین وارد شد و دوست و معتمد کریستین، میتزا بریکارد، فریاد زد که «خانم دیور» آمده است. و voila، عطر خاطره انگیز میس دیور متولد شد.

اولین مجموعه عطر مردانه دیور، Parfums Christian Dior، در سال 1966 معرفی شد.Dior Sauvage در سال 2015 به عنوان بخشی از این مجموعه ظاهر شد.

نام اولین عطر مردانه دیور، مشابه اولین عطر زنانه او، توسط یکی از نزدیکان طراح الهام گرفته شده است.

گفته می شود که پرسی ساویج، دوست عزیز کریستین، یک روز عصر به آنجا رفته بود و پیشخدمت او را «مسیو سوواژ» معرفی کرد. دیور فکر کرد این نام جذابیت خاصی دارد و از آن برای عرضه اولین عطر مردانه خود استفاده کرد.

تفاوت در نت های بویایی بلو د شنل و ساواج دیور

هر کدام از این عطرها دارای ترکیبی متمایز از اسانس‌ها هستند که آن‌ها را در میان عطرهای دیگر متمایز می‌کند.

ادکلن بلو د شنل  چه بویی دارد؟

Bleu de Chanel  رایحه ای مرکباتی و چوبی دارد. تند با نکاتی از میوه ها است. نت های اصلی که تشخیص می دهید عبارتند از:

  • نعنا و فلفل صورتی
  • گریپ فروت
  • لیمو

نت های میانی آن شامل زنجبیل، جوز هندی و یاس می باشد. در همین حال، نت های پایه شامل چوب صندل، نعناع هندی، لابدانیوم و مشک سفید است.

ادکلن دیور ساویچ چه بویی دارد؟

بیشترین عطرهای موجود در دیور ساویچ ترنج و فلفل هستند.

رایحه میانی این عطر شامل فلفل صورتی، اسطوخودوس، خس خس، گل شمعدانی و نعناع هندی است. در نهایت، نت های پایه آن شامل سدر، آمبروکسان و لابدانوم است.

این رایحه ها برای چه کسانی ساخته شده اند؟

شاید از خود بپرسید که چه کسی می تواند هر یک از این عطرها را استفاده کند. برای مشاهده مشخصات هر کدام به ادامه مطلب بروید.

عطر بلو د شنل

Bleu de Chanel یک عطر محبوب جهانی است و می تواند توسط مردان در سنین مختلف استفاده شود. گفته می‌شود، بیشتر در بین مردان بیست و سی سالگی محبوبیت دارد.

با این حال، اجازه ندهید این حرف شما را از امتحان کردن آن باز دارد. با رایحه تند و تندش، برای هر مردی با طعم خوب عالی است.

خرید ادکلن بلو د شنل

عطر ساواج دیور

همه ما به یاد داریم که دیور از جانی دپ در کمپین Sauvage خود در سال 2015 استفاده کرد.
اگرچه تبلیغ معروف، توجه مردان جوان را به خود جلب کرد، این عطر یک عطر کلاسیک جاودانه است که می تواند توسط مردان در هر سنی استفاده شود.

خرید ادکلن ساواج دیور

کجا باید از آنها استفاده شود؟

هر دوی این عطرها با وجود متفاوت بودن، نت های مشابهی دارند. از آنجایی که هر دو دارای ته رنگ میوه ای و مرکباتی هستند، برای ماه های گرم تر مناسب هستند.

بهار و تابستان فصل ایده‌آلی برای استفاده از آن در لباس‌ها خواهد بود، به خصوص که ظرافت آن‌ها ممکن است در هوای سردتر بسیار ضعیف باشد.
اگرچه هر دو عطر شکل‌پذیر و مناسب برای محیط‌های رسمی و غیررسمی هستند، اما بسیار معتدل و رمانتیک هستند و آنها را به عطرهای ایده‌آل برای قرار ملاقات تبدیل می‌کنند.

بسته بندی و ارائه بلو د شنل و ساویچ دیور

Bleu de Chanel و Dior Sauvage هر دو بسته بندی مدرن را انتخاب کردند: شیشه ای براق و تیره با فونت کلاسیک سفید.

اینها بطری های ساده اما شیکی هستند که در عین حفظ عناصر کلاسیک، حال و هوای مدرنی را ایجاد می کنند.

نظرات شخصی در مورد هر کدام

ما رایحه تند و چوبی Bleu de Chanel را دوست داریم که مظهر عاشقانه است. با این حال، Sauvage از طرف دیگر بدون تلاش بیش از حد شهوانی است.

از آنجایی که نت‌های آن ظریف‌تر هستند، ما آن را متنوع‌ترین در بین این دو می‌دانیم. با این حال، اگر می خواهید درام را تقویت کنید، Bleu de Chanel ممکن است درست در دست شما باشد.

قیمت Bleu de Chanel مانند Dior Sauvage در بالاترین سطح طیف قرار دارد. با این حال، برای یک رایحه لوکس با ماندگاری بالا این انتظار می رود.

کارایی بلو د شنل و ساویچ دیور

از هر یک از این رایحه‌ها می‌توانید ساعت‌ها عطر و بوی تند را انتظار داشته باشید. هرکدام پراکندگی گسترده ای دارند و به طرز شگفت انگیزی ماندگاری بالایی دارند. طول عمر و کیفیت آن درجه یک است.

4.5/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.