برترین طراحان بزرگ عطر و ادکلن؛ شرکت عطرسازی بزرگ دنیا
05
خرداد

برترین طراحان بزرگ عطر و ادکلن؛ شرکت عطرسازی بزرگ دنیا

بیشترین طراحان بزرگ عطر و ادکلن افرادی بودند که علاقه فراوانی به تولید رایحه های منحصر به فرد و ماندگار داشتند و زحمات فراوانی نیز در این زمینه متحمل شده اند. سختی های بسیار عطرسازان مشهور، سبب دستیابی به بهترین برندهای معروف و رسیدن به ثروت های زیادی شده است. طراحان مشهور اطلاعات و تجربه های متعددی در زمینه رایحه انواع گیاهان و گل ها دارند. همچنین تجربه های متعددی در زمینه ترکیب مواد گیاهی و شیمیایی با هم دارند. بنابراین نتیجه تمام این فعالیت ها آنها را به یک فرمول محبوب و ایجاد برندی پرطرفدار تبدیل می کند.

معرفی طراحان بزرگ عطر و ادکلن

  • پروفسور روژا داو بریتانیایی از جمله عطرسازان مشهور دنیا است که برند روژا پرفیومز را به بازار جهانی ارائه داد. وجود مواد اولیه با کیفیت و طبیعی از جمله یاس، رز و عنبر در این عطر باعث مشهور شدن این برند شده است.
  • ژان کلود النا از طراحانی به حساب می آید که حرفه عطرسازی را از پدرش فرا گرفته است. برند هرمس توسط ژان کلود که یکی از طراحان بزرگ عطر و ادکلن به حساب می آید، ایجاد شده است. قدرتمند بودن حس بویایی این طراح، تا جایی بود که حتی غذاها را قبل از خوردن به دقت استشمام می کرد.
  • تیری واسر سوئیسی نیز جزو افرادی قرار می گیرد که در این زمینه فعالیت های بسیاری داشته است و به دلیل تحصیلاتی که در زمینه گیاهان و گل ها کسب کرده، موفق به ساخت عطرهای معروفی مثل لانکوم و دیور شده است.
  • از فعالان بعدی در این زمینه باید به نیکولاس دبری اشاره کرد. او موفق به طراحی و تولید عطرهای مختلفی در کشور برزیل شد. او که هم اکنون یکی از عطرسازان مشهور دنیا به حساب می آید، کلاس ها و دوره های زیادی را در زمینه طراحی عطر در کشورهای مختلف برپا کرده است. کویین نیز یکی از برندهای تولیدی این طراح مشهور است.
  • از دیگر طراحان بزرگ عطر و ادکلن، آلبرتو موریلاس اسپانیایی است. از راهکارهای این طراح عطر و ادکلن برجسته، بررسی دقیق ترکیبات مختلف بوده که در نهایت منجر به ساخت انواع برندها می شود. کاریته از اولین برندهایی بود که توسط او به بازار عرضه شد. ازدیگر برندهای تولیدی موریلاس می توان  Versace bright crystal، Flawer by kenzo و Carolina Herrera را نام برد.

برند های عطرسازی

شرکت های عطر سازی بزرگ دنیا

  • در میان طراحان بزرگ عطر و ادکلن باید شنل فرانسه را نام برد که توسط گابریل شنل تولید شده است. Chanel یکی از شرکت های عطر سازی بزرگ دنیا به حساب می آید. در حال حاضر، برند شانل علاوه بر تولید عطر و ادکلن، کیف و انواع مختلف لباس را هم طراحی کرده و به بازار عرضه می کند.
  • از دیگر شرکت های معروف در حوزه عطر و ادکلن، بولگاری است. این برند لوکس توسط کشور ایتالیا به بازارهای جهانی عرضه می شود. سورتیوس بولگاری یکی از طراحان بزرگ عطر و ادکلن است که اولین فعالیتش در زمینه تولید جواهرات و طلا بود، اما بعدا و به مرور زمان وارد حوزه تولید عطر و ادکلن های لوکس و مشهور شد.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.