چگونه تستر عطر و ادکلن اصلی و تقلبی را شناسایی کنیم؟
25
اسفند

چگونه تستر عطر و ادکلن اصلی و تقلبی را شناسایی کنیم؟

اغلب بمنظور خرید تستر عطر اصلی و تقلبی، پرسش های زیادی در ذهن خریداران ایجاد می‌شود. علت این موضوع نیز عدم وجود اطلاعات کافی در این زمینه است. بنابراین اینکه بتوانید تستر عطر اصلی و تقلبی را از هم تشخیص دهید، بسیار مهم است. بدلیل اینکه اطلاعات غلط بوسیله افراد غیر حرفه‌ای و بعضی از سایتها به معرض عموم می‌رسد، ممکن است خریداران دست به انتخابی نادرست و عجولانه بزنند. امروزه تستر عطر و ادکلن بسیار رایج شده است، بنابراین متاسفانه برخی از فروشنده ها از عدم آگاهی افراد سوء استفاده کرده تا جایی که گاهی اوقات می بینید شیشه های ادکلن را از محصول تقلبی پر و با قیمت بسیار بالا می‌فروشند.

تستر عطر و ادکلن چیست؟

به طور کلی کمپانی‌هایی که فعال در ساخت عطر و انواع ادکلن هستند، همیشه برحسب تعداد عطر و ادکلنی که می‌فروشند، تستر عطر و ادکلن را داخل جعبه می گذارند.

نحوه تست عطر اصلی و تقلبی

یکی از نکات مهمی که در تشخیص تستر عطر و ادکلن وجود دارد، توجه به شماره سریال است که با قرار دادن آن بر روی بارکد، یا جستجو در گوگل از اصلی بودن تستر اصلی مطمئن شوید.

یکی دیگر از انواع فرق تستر، دقت در شکل ظاهری آنها است. معمولا طراحی تستر و بطری آن کاملا بی علامت و ساده بوده و هیچ مطلبی هم روی کارتون بسته بندی قرار داده نمی‌شود. فقط تنها چیزی که می بینید برچسبی است که نام کوتاهی از نوع عطر روی آن است. پس به منظور شناخت فرق تستر از مدل تقلبی، ثابت بودن کلمه تستر در روی بطری کافی است.

تستر عطر اصلی و تقلبی

بررسی تستر عطر بدون جعبه

معمولا افراد کلاه بردار برای اینکه براحتی تستر عطر و ادکلن خود را به فروش برسانند، از این جمله که جعبه ادکلن در بار بوسیله عواملی چون آب خوردن تخریب شده یا محصول فاقد جعبه به ایران وارد شده است، استفاده می‌کنند. این افراد معمولا شیشه‌های ادکلن‌هایی که بعد از مصرف خالی شده را خریداری و بوسیله اسانس‌های شیمیایی که کمی شباهت به خود عطر دارند، پر می‌کنند. جهت اطلاع باید بگوییم که تمام ادکلن‌ها و تسترهای آن دارای جعبه هستند.

افراد سودجو برای برطرف کردن شک خریدار، قیمت تسترهای تقلبی را پایین تر از اصل کالا معرفی می‌کنند. هرچند که افراد اگر تجربه مصرف مدل اصل عطر و ادکلن را داشته باشند به راحتی در همان اول کار، تستر عطر اصلی و تقلبی و همچنین تستر عطر بدون جعبه را شناسایی می‌کنند.

بدلیل اینکه کالاهایی از قبیل عطر و ادکلن در دسته محصولات بهداشتی طبقه بندی می‌شوند، سازمان غذا و داروی FDA نظارت دقیقی هم بر روی آنها دارد. پس اگر سایت یا فروشگاهی ادعا کرد که دارای تسترهای دست دوم یا به عبارتی استوک می باشد، باور نکنید. چون برخی به بهانه سایت های خارجی مشابه که تستر عطر و ادکلن می‌فروشند، آنها نیز در ایران اقدام به چنین کاری کرده که آن نیز فروش محصولات تقلبی است.

باید در نظر بگیرید سایت‌های خارجی اگرهم اقدام به فروش محصولات استوک می کنند بدلیل این است که سالیانه تقریبا نزدیک به یک میلیون یا حتی بیشتر عطر و ادکلن به نقاط مختلف ارسال می‌کنند. پس طبیعی به نظر می‌آید که بیشتر تسترها برای آنها باقی بماند و بعدا به فروش برسند. اما در این میان، تعدادی از برندها فاقد جعبه برای تسترهایشان هستند که با عبارت tester and unboxed قابل تشخیص است.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.