نقد و بررسی عطر مردانه جورجیو آرمانی جیو آکوا
01
فروردین

نقد و بررسی عطر مردانه جورجیو آرمانی جیو آکوا

عطر جورجیو آرمانی جیو آکوا که اغلب به عنوان یکی از بهترین عطرهای جهان شناخته می شود، یک عطر کلاسیک است که در سال 1996 منتشر شد است. بنابراین، در این نوشته قصد داریم آن را نقد و بررسی کنیم!

بررسی اجمالی ادکلن جورجیو آرمانی جیو آکوا

  • برند: جورجیو آرمانی
  • غلظت: ادو تویلت
  • سال انتشار: 1996
  • خانواده عطر بویایی: آبزی معطر

ادکلن جورجیو آرمانی جیو آکوا که در سال 1996 منتشر شد توسط عطرسازان آلبرتو موریلاس و آنیک مناردو ساخته شد. آلبرتو موریلاس یک عطرساز مشهور و ماهر است که بیش از 7000 خلاقیت به نام خود دارد، از جمله CK One و Versace Pour Homme. در همین حال، آنیک مناردو عطرهای معروفی مانند Boss Bottled و Diesel Fuel For Life را تولید کرده است.

ترکیب جورجیو آرمانی جیو آکوا

در بخش بعدی، نت‌ها و رایحه های جورجیو آرمانی جیو آکوا را تحلیل می‌کنیم که عطری معطر آبزی را نشان می‌دهد.

نت های آغازین

  • ترنج
  • نرولی
  • گشنیز


دهانه نمادین Acqua Di Giò یک بمب مرکباتی است که از مرکبات تشکیل شده است که توسط ترنج نرم می شود. نرولی نت مرکبات علفی تری تولید می کند در حالی که گشنیز ماده تند را به کل دسته گل اضافه می کند.

نت های میانی

نقد و بررسی جورجیو آرمانی جیو آکوا

  • کالون
  • فریزیا
  • یاسمن
  • رزماری

با حرکت به سمت نت میانی، ابتدا کالون را تجربه می کنیم، یک آلدئید آبی که نت خاصی از نسیم دریایی ایجاد می کند. این ترکیب با ترکیب گلی از فریزیا، یاس و رزماری همراه است که حسی معطر به این ترکیب بسیار گل می بخشد.

نت های پایه

  • عنبر
  • خزه بلوط
  • چوب سدر
  • پاتچولی

هنگامی که به نت پایه رسیدیم، این عطر رایحه ای مشک دارد. بیشتر از عنبر تشکیل شده است که دارای تنباکوی ملایم پیپ و آکورد چرم جیر است. خزه بلوط علفی خشک تولید می کند در حالی که چوب سدر حالت چوبی پودری ایجاد می کند. در نهایت، نعناع هندی خاکی است و هماهنگی خوبی با سرو دارد.

چرخه جورجیو آرمانی جیو آکوا

با توجه به اینکه در اواخر دهه 90 منتشر شد، جای تعجب نیست که این ادکلن دارای یک خشک کردن کلاسیک باشد. در غیر این صورت، طرح ریزی خوبی ارائه می دهد، اما طول عمر نسبتاً متوسط ​​دارد اما قدرت پخش عطر در هنگام حرکت زیاد موثر نیست.

در همین حال، طول عمر عطر برای چند ساعت خوب است. اگر به این عطر علاقه دارید و می‌خواهید در طول روز از آن لذت ببرید، پیشنهاد می‌کنیم که هر از گاهی با یک اسپری از آن خودتان را شارژ کنید.

نظرات مردم درباره جورجیو آرمانی آکوا دی جیو

اساساً مردم عطر جورجیو آرمانی جیو آکوا را دوست دارند. آنها آن را واقعاً سکسی می‌دانند و فکر می کنند که بوی شگفت انگیزی دارد. اغلب به عنوان یک عطر کاملاً با طراوت و خوش طعم در نظر گرفته می شود، اما کسانی هستند که احساس می کنند قبلاً آن را استشمام کرده اند.

همانطور که توسط بسیاری از مردان استفاده می شد، در نهایت بسیار آشنا به نظر می رسد. کسانی که آن را به لطف حافظه بویایی خود تشخیص می دهند ممکن است احساس کنند که این انفجاری از گذشته است. گاهی اوقات، این چیز خوبی است، اما این خطر وجود دارد که ممکن است آن را درک نکنند.

در همین حال، بعید است که این مشکل برای افراد جوان‌تری که اولین بار آن را تجربه نکرده‌اند، رخ دهد.

زمان استفاده از جورجیو آرمانی جیو آکوا


همانطور که حدس زده اید، جورجیو آرمانی جیو آکوا رایحه ای مرکباتی و مشک سبک دارد، عطری تابستانی است. در واقع، این عطر اصلی تابستانی دهه نود است. جورجیو آرمانی جیو آکوا عطری است که دوست دارید در ساحل، کنار استخر، رفتن به مهمانی ها در شب و یا در امتداد ساحل استفاده کنید.

مطمئناً می توانید آن را در اواخر بهار استفاده کنید، اما ممکن است در زمستان و یا پاییز از آن استفاده نکنید.

اگر بخواهم محدوده سنی را برای این عطر در نظر بگیرم، می‌توانم بگویم که این عطر قطعاً عطری برای مردان بیست ساله است. افراد دهه سی و بالاتر ممکن است آنقدر آشنا به نظرشان برسد که ممکن است کمی از آن خسته شوند.

برخی از افراد هستند که این عطر را به عنوان عطر خاص خود در نظر می گیرند، و این کاملا قابل درک است. وگرنه برای نسل جوان با وجود قدمتش همچنان بسیار معاصر است. هنوز این عطر در دسترس است و به هیچ وجه قدیمی به نظر نمی رسد.

این عطر مطمئناً عطری است که در طول روز برای زمانی که خورشید بیرون است مناسب است. از نظر مناسبت، کاملاً ههمه‌کارهاست. برای دفتر کار بسیار خوب است، اما هنگام بیرون رفتن و مهمانی ها می توانید با رضایت از آن لذت ببرید.

و در نهایت، وقتی صحبت از مردانه بودن این عطر به میان می‌آید، عناصر سبکی دارد که می‌تواند آن را برای خانم‌ها قابل دسترس کند. اما استفاده از عنبر در آن که برای مردان مناسب تر است.

قیمت و ارزش عطر جورجیو آرمانی جیو آکوا

نظرات و نقد و بررسی جورجیو آرمانی جیو آکوا

احتمالا از شیشه مات آن و استفاده از فونت آرمانی برای شما جذاب باشد که آن را بسیار خاص کرده است.

اهرم اسپری آن یک غبار غلیظ خوب تولید می کند که احتمالاً برای عملکرد بسیار خوب روی پوست شما به آن نیاز خواهید داشت. در همین حال، جعبه با طراحی جاودانه آن نیز قدیمی نشده است. یک جعبه کارتنی مات زیبا با همان نوشته روی بطری  را دارد.

قیمت آن ممکن است کمی گران به نظر برسد ولی طرح اصل آن را می توانید از سایت مادام موسیو با قیمت کمتری تهیه نمایید.
ما شخصاً متوجه شدیم که این عطر گاه به گاه برای استفاده در شرایط خاص در تابستان است. با این حال، اگر با سبک زندگی شما مطابقت دارد، ممکن است مناسب شما باشد!

جمع‌بندی

این ادکلن یک عطر کلاسیک جاودانه که در طول چندین دهه ادامه داشته است، جورجیو آرمانی جیو آکوا همچنان دیگران را تحت تاثیر قرار می دهد! اگرچه دوره ای را پشت سر گذاشت که در بین مردان بسیار رایج بود است.

عطر های مردانه معروف جورجیو آرمانی

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.