بررسی و نقد ویژگی های عطر کوکو شنل مادمازل
08
فروردین

بررسی و نقد ویژگی های عطر کوکو شنل مادمازل

هیچ چیز به اندازه نام Chanel و علامت تجاری که “C” در هم تنیده نشده است، که افکار سبک و زیبایی را در ذهن جرقه می زند.

عطر Coco Chanel Mademoiselle یکی از عطرهای است که بعدا به مجموعه شنل اضافه شده و جزء طیف وسیع از عطرهای ایجاد شده توسط این برند فرانسوی است که توسط کوکو شنل ایجاد شده است.

عطر کوکو شنل مادمازل در سال 2001 منتشر شد و از آن زمان تا به امروز یکی از پرفروش‌ترین عطر های این برند باقی مانده است و جوایز متعددی را برای کیفیت و کمپین‌های بازاریابی چشمگیر آن کسب کرده است.

عطر کوکو شنل مادمازل برای چه کسی مناسب است؟

عطر کوکو شنل مادمازل نسبت به بسیاری از عطرهای سنتی تولید شده توسط Chanel در طول تاریخ خود بر روی مخاطبان جوان‌تر متمرکز شده است.

نت‌های گلی ملایمی که بر این عطر شرقی تسلط دارند، آن را به انتخابی عالی برای همه افراد از نوجوانان گرفته تا افراد 30 ساله تبدیل کرده است.

فقدان نت غالب در این عطر، آن را به انتخابی عالی برای استفاده در طول روز تبدیل کرده است زیرا به دلیل نت های سبک‌تر، برای محیط های کاری و اجتماعی مناسب است.
به عنوان یک عطر باکیفیت، ماندگاری طولانی مدت Coco Mademoiselle بدون شک است و باید به اندازه ای باشد که فرد را از روز به شب بدون نیاز به استفاده مجدد ببرد.

خصوصیات این عطر

Coco Chanel Mademoiselle ساخته عطرساز محترم Jacques Polge است که از سال 1978 تا 2015 با برند Chanel به عنوان عطرساز مشغول به فعالیت بوده است.

نت‌های سبک و گل‌دار مادمازل به‌خاطر تاریخچه عطرهای خلق‌شده توسط شخصیت محترم Chanel که پس از احساس الهام گرفتن از رایحه‌های طبیعی در منطقه زادگاهش آوینیون فرانسه، کار خود را آغاز کرد.

نت های عطر

نت های مرکبات به عنوان نت آغازین Chanel Coco Mademoiselle به راحتی قابل شناسایی هستند زیرا بوهای مرکباتی که Jacques Polge به آن مشهور است بر آنها غالب است.

در این رایحه ، اولین برداشت بدون شک پرتقال است که در سه حالت با ماندارین، شکوفه پرتقال و پرتقال به شکلی شیک و شاد در نت بالای عطر قرار گرفته است.

با اولین اسپری، رایحه های مرکباتی بر این عطر غالب می شوند و چند دقیقه قبل از ورود به نت میانی رایحه ها باقی می مانند.

لایه میانی Chanel Coco Mademoiselle که چند دقیقه پس از استفاده ظاهر می‌شود، با طیفی از نت‌های گلی با کیفیت بالا که به سطح رایحه می‌رسند، به راحتی قابل شناسایی است.
لایه میانی گلی این عطر مملو از لذت بخش ترین رایحه های گلی است که با لمس رمز و راز عجیبی از مشرق زمین به شکل عطرهای یاس و میموزا به سطح Coco Mademoiselle راه پیدا می کند.

در نهایت، نت پایه این عطر Chanel با ترکیبی برنده از رایحه‌های مختلف که برای اضافه کردن رمز و راز و حس فردی از استایل، یک چرخش مختصر به سمت شرق می‌گیرد. در پایه خود، Coco Mademoiselle شامل وانیل برای حس جوانی سبک و بی دردسر و خوش بینی است.

این عطر با مشک سفید ترکیب شده است تا به توانایی عطر برای ماندگاری طولانی مدت اضافه شود و برخی از طبیعت گلی و شیرین عطر را با ظاهری کمی مردانه از بین ببرد. نت پایه عطر Coco Mademoiselle با رایحه های عجیب و غریب از جمله وتیور و دانه تونکا تکمیل شده است.

موفقیت عطر کوکو شنل مادمازل

Coco Mademoiselle از Chanel پس از عرضه در سال 2007 زمانی که کایرا نایتلی، نقش کوکو شنل را در یک فیلم کوتاه برای این برند بازی کرد، در صدر فهرست‌های فروش قرار گرفت.

این فیلم به کارگردانی جو رایت برنده جایزه FiFi برای بهترین کمپین بازاریابی شد و نام تجاری خود را در صحنه جهانی معرفی کرد زیرا جایگزین کوکو به عنوان عطر زنان جوان از برند سبک زندگی فرانسوی شد.

بسته بندی کوکو شانل مادمازل

بطری اسپری برای بازتاب عطر نمادین برند شنل طراحی شده است که به یکی از علائم تجاری این برند تبدیل شده و در قرن بیست و یکم باقی مانده است.
درپوش بی‌انتها با ظاهری سبک‌تر از بسته‌بندی نمادین، در بالای بطری ظاهر می‌شود که خطوط براقی با رنگ صورتی ارائه می‌دهد تا این بطری را به یکی از شناخته‌شده‌ترین بطری‌های بیش از یک دهه در بازار تبدیل کند.

سوالات متداول

عطر کوکو شنل مادمازل چه بویی دارد؟
Mademoiselle  عطری بر پایه رایحه ی شرقی است که توسط مرکبات، نت‌های میانی گلی و لایه‌ای از وانیل و مشک غالب است. که رایحه ای واقعا عجیب و غریب می سازد.

کوکو مادمازل برای چه محدوده سنی مناسب است؟
این عطر یک انتخاب عالی برای همه افراد از نوجوانان تا 30 سالگی است.

آیا Chanel Coco Mademoiselle ماندگاری طولانی دارد؟
این عطر با کیفیت بالا بوده و ماندگاری بالایی دارد. کافی است شما را از روز تا شب بدون نیاز به استفاده مجدد ببرد.

4.7/5 - (3 امتیاز)

1 نظر

  • نظرات در مورد عطر کوکو شنل رو که آدم میخونه واقعا وسوسه میشه که یه دونه از این ادکلن ها رو بخره. قیمت اصلش خیلی گرون شده و برای کسی که بوی این ادکلن رو دوست
    داره فقط میتونه طرح اصل این ادکلن رو خرید کنه.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.