عطر زنانه مناسب بهار و تابستان | خوشبوترین عطر زنانه بهار و تابستان
15
فروردین

عطر زنانه مناسب بهار و تابستان | خوشبوترین عطر زنانه بهار و تابستان

از زمان های قدیم، زنان در ایران طرفدار رایحه‌هایی شیرین و گرم بودند. از آنجاییکه عطر زنانه مناسب بهار و تابستان باید خنک باشد، بنابراین بکارگیری مرکباتی ازجمله پرتقال و لیمو در این مدل عطرها کاملا مشهود است. معمولا در طراحی شیشه‌های ادکلن این فصول از رنگ‌هایی که سرد و روشن هستند استفاده می‌شود. از خوشبوترین عطر زنانه بهار و تابستان می‌توان به اکلت که طبعی خنک دارد اشاره کرد. لازم به ذکر است که برند اکلت در میان خانم‌های ایرانی فروش زیادی دارد. البته در میان زنان ایرانی افرادی هم هستند که دوستدار ادکلن‌هایی با طبع تلخ و سرد باشند. این دسته از خانم ها، عطرهای مردانه‌ای که دارای شیشه‌هایی تیره همراه با طبع تلخ هستند را دوست دارند. بیشترین عطر و ادکلن‌هایی که در این فصول استفاده می‌شوند، احساس آرامش را به فرد منتقل خواهند کرد.

 

مدل عطر زنانه مناسب بهار و تابستان

معمولا گوچی و لالیک لامور دو مدل از بهترین عطر زنانه بهار و تابستان محسوب می شوند:

  • عطر و ادکلن لامور مدل لالیک، محصول فرانسه است و در طراحی این عطر از آداب و رسوم فرهنگی ژاپن ایده گرفته شده است. به دلیل وجود ترنج، شکوفه بهار نارنج و رز، دارای بویی شیرین و خنک هستند. البته هرچه از ماندگاری عطر می‌گذرد، با رایحه هایی همچون گل مریم و یاسمن روبرو خواهید شد. ماندگاری فوق العاده‌ای که این عطر در کنار خنک بودن دارد، باعث شده تا از انواع عطر زنانه مناسب بهار و تابستان به شمار رود.
  • در میان ادکلن زنانه خنک بهار و تابستان باید به برند گوچی نیز اشاره‌ای کوتاه داشته باشیم. معمولا خانم‌هایی که از اعتماد به نفس بالا و توانایی مناسبی برخوردارند، این برند را برای خود مناسب می‌دانند. همچنین رایحه دلپذیر عطر و ادکلن برند گوچی باعث از بین رفتن اضطراب و نگرانی‌ها در زنان می‌شود. این ادکلن از پایداری طولانی مدت و پاشش رایحه عالی برخوردار است. با انتخاب انواع سرد این عطر می توانید با اطمینان کامل از آن بعنوان خوشبوترین عطر زنانه بهار و تابستان استفاده کنید.

 

نکاتی برای خرید ادکلن زنانه خنک بهار و تابستان

همیشه قبل از اقدام برای خرید عطر زنانه مناسب بهار و تابستان، آن را تست کنید. برای عطر مناسب بهار و تابستان بهتر است حتما دوش گرفته و تمیز باشید. به جای زدن عطر بر روی لباس‌هایتان، از مچ دست استفاده کنید. زیرا رگ‌های موجود بر روی عطر و گرمای آن، رایحه عطر را آشکارتر می‌کند. البته بوییدن دانه های قهوه باعث می‌شود تا حس بویایی تازه‌تر شده و رایحه‌ها را از هم بهتر تشخیص دهید.

خوشبوترین عطر زنانه بهار و تابستان علاوه بر انتقال حس خنکی، باید استفاده‌ای لذت بخش برای خانم‌ها داشته باشد و فاقد هرگونه بوی آزار دهنده باشد. بهره‌گیری از عطرهایی که در ساخت آن از عصاره گل‌های خوشبو و انواع میوه‌ها استفاده شده است، بهترین گزینه برای ادکلن زنانه خنک بهار و تابستان است.

برای خرید عطر زنانه و همچنین عطر مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.