انتخاب عطر و ادکلن؛ راهنمای انتخاب عطر و ادکلن
11
فروردین

انتخاب عطر و ادکلن؛ راهنمای انتخاب عطر و ادکلن

در حال حاضر انتخاب عطر و ادکلن مناسب یکی از دغدغه‌های افراد شیک پوش است. البته این کار گاهی به منظور هدیه دادن انجام می شود. خرید عطر مناسب هر شخصیت کاری دشوار به نظر می‌آید. بنابراین باید در این مورد دقت کافی را به خرج دهید، زیرا هر فردی باید برطبق شخصیت خود و خلق و خویی که دارد، مناسب ترین عطر را خریداری کند. اگر دقت کنید می‌بینید که انواع عطر و ادکلن فقط عصاره‌های خوشبو نیستند، بلکه احساس خاصی را به شما هدیه خواهند داد که شاید هیچوقت آن را تجربه نکرده باشید. مطلبی که می‌تواند تا حد زیادی افراد را به انتخاب دقیق تر رایحه مورد نظر کمک کند، راهنمای انتخاب عطر و ادکلن مناسب است. کیفیت یک عطر صرفا به خاطر قیمت بسیار بالای آن نیست، بلکه انتخاب یک عطر باید براساس روحیات شخصیتی شما باید باشد.

 

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن بر اساس فصل

  • انتخاب عطر و ادکلن در فصل سرد سال باعث ماندگاری بالاتر آن می‌شود. دلیل این امر هم می‌تواند کاهش چشمگیر پدیده تبخیر در الکل موجود در عطرها باشد. معمولا عطرهای سنگین از قبیل تند، شیرین و تلخ، مناسب‌ترین رایحه‌ها برای پاییز و زمستان هستند.
  • یکی از توصیه‌های راهنمای خرید عطر و ادکلن برای فصل‌های گرم تابستان، استفاده از رایحه‌هایی با ماندگاری طولانی مدت هستند. زیرا به خاطر وجود دمای بالای هوا، به مرور از ماندگاری عطر کم خواهد شد. بنابراین باید به دفعات بیشتری از عطر و ادکلن استفاده کنید. معمولا رایحه های پیشنهادی برای این فصل عطرهای جنگلی، سرد، تلخ، ترش یا خنک هستند. زیرا استفاده از چنین رایحه‌هایی می‌تواند احساس سرما را به انسان منتقل کند و این خود تا حدی می‌تواند برای رفع حس گرما موثر واقع شود.

پیشنهاد می‌کنیم برای ماندگاری بالاتر عطرها، آن را بر روی مچ دست اسپری کنید. زیرا استفاده از عطر در این نقاط سبب شدیدتر شدن رایحه عطر می‌شود.

 

بررسی عطر مناسب هر شخصیت

  • افرادی که در انتخاب عطر و ادکلن به سمت رایحه‌های تلخ می روند، اکثرا افرادی هستند که سرشار از انگیزه و اعتماد به نفس بوده و تمایلی به تغییرات گاه و بی گاه در زندگی خود ندارند. بطور کلی، افراد طرفدار رایحه تلخ اهل ورزش و فعالیت‌های بالا هستند.
  • عطرهای مناسب هر شخصیت تفاوت‌های زیادی با هم دارند، مثلا می‌بینید افرادی که از رایحه های خنک استفاده می‌کنند دارای برنامه‌ریزی و مدیریت قوی در زندگی خود هستند. بنابراین اینگونه افراد وقت کمتری را صرف مسائل بیهوده و بی اساس می‌کنند.
  • افرادی که به سراغ رایحه‌های تند می‌روند که از اعتماد به نفس بسیار زیادی برخوردارند. هوش این افراد زبانزد بوده و کارهای خود را با مدیریت کاملا دقیق پیش می‌برند. استفاده از عطرهای تند در اینگونه افراد باعث شادی و نشاط می شود.
  • انتخاب عطر و ادکلن با رایحه ملایم هم مناسب انسان‌های آرام و احساسی است. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد در کسانی که از عطر ملایم استفاده می‌کنند این است که براحتی می‌توانند باعث جلب اعتماد دیگران شوند.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.