بهترین عطر و ادکلن مردانه؛ معرفی انواع عطر محبوب مردانه
29
اسفند

بهترین عطر و ادکلن مردانه؛ معرفی انواع عطر محبوب مردانه

اغلب آقایان طرفدار شیک پوشی و منحصر به فرد بودن هستند. البته یکی از نکاتی که حس خاص بودن را در آقایان افزایش خواهد داد، استفاده از عطر و ادکلن مردانه مخصوص خودشان است. از اولویت‌های مردان که باعث بالا بردن ارزش در آنها می شود، انتخاب درست خوشبوترین عطر مردانه را می‌توان نام برد. اگر دقت کنید می بینید که سلایق در آقایان متفاوت بوده و هریک ممکن هست نوع خاصی از عطر محبوب مردانه را مصرف کنند. نکته قابل ذکر این است که مردان بیشتر اوقات برای مکان‌های متفاوت، از چند نوع عطر متنوع استفاده می‌کنند. مثلا عطری که برای یک قرار کاری مهم بکار می رود با ادکلنی که در مهمانی‌های خودمانی مصرف می‌کنند، بسیار متفاوت هستند.

معرفی عطر و ادکلن مردانه پرطرفدار

  • یکی از انواع عطر و ادکلن مردانه، برند ورساچه است که مدل Man Eau Fraiche آن جزء یکی از انواع عطر محبوب مردانه محسوب می‌شود. از ویژگی‌های بارز این مدل خنکی بیشتر ادکلن، نسبت به دیگر مدل‌ها می‌باشد. بوی دلپذیر موجود در این ادکلن جذاب، باعث شده تا در مکان‌های مختلف افراد برای یافتن ادکلن مصرف شده توسط شما کنجکاو شوند.
  • از انواع دیگر خوشبوترین عطر مردانه باید به ادکلن گوچی مدل گیلتی بلک اشاره داشت. برند Gucci در بازارهای جهانی بسیار پرطرفدار بوده و حس جذابیت و خاص بودن را در مردان تقویت خواهد کرد. شعار برند گوچی برای مصرف کنندگان، رسیدن عمیق به آنچه که می‌خواهید است. مصرف این برند با داشتن ماندگاری بالا بسیار اقتصادی می‌باشد.
  • عطر و ادکلن بعدی از برند شنل Chanel و مدل عطر بلو شنل Bleu De است. این برند و مدل مربوطه، جزء عطرهای مردانه پرطرفدار قرار می گیرد. موادی که در طراحی این مدل ادکلن به کار رفته، بسیار هیجان‌انگیز بوده و حس کلاسیک شدن را به عطر می‌دهد. مصرف عطر و ادکلن مردانه شنل نه تنها هیچ محدودیت سنی نداشته، بلکه جزء عطر محبوب مردانه به حساب می‌آید.

 

بهترین عطر و ادکلن مردانه

 

راهنمای انتخاب

  • به منظور خرید ادکلن از نوع مردانه در وحله اول، توجه به ساختار و ترکیبات عطر بسیار مهم و ضروری هست. بنابراین شناخت سه نکته مهم که متشکل از رایحه اول، رایحه پایه و ثانویه است، اهمیت موضوع را بالاتر می‌برد. معنی رایحه اولیه این است که وقتی ادکلن را استفاده می‌کنید، حدودا بعد از گذشت 30 دقیقه بوی آن از بین می‌رود. در مورد رایحه پایه باید گفت که از مدت زمان ماندگاری بالاتری برخوردار است. رایحه ثانویه هم بعد از محو شدن را یحه اولیه پدیدار می شود. البته به این شکل که مولکول‌های موجود در رایحه اول تغیر کرده و به شکل ثانویه تبدیل خواهند شد.
  • بررسی پرفیوم یا میزان خلوص ادکلن هم امری لازم و اساسی هست. همچنین باید بدانید که عطرهای خالص از حداکثر غلظت برخوردار هستند.
  • از مهمترین نکات دیگر به منظور خرید عطر و ادکلن مردانه با کیفیت توجه به غلیظ بودن آن است. اگر عطر از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، باید کمترین میزان الکل را داشته و همچنین از (روغن عطر) بالایی نیز برخوردار باشد. پس اینطور می‌توان نتیجه گرفت که بهترین عطر مردانه باید میزان ماندگاری بالا و رایحه قوی و ثابت‌تری را دارا باشد.
  • در راستای انتخاب و خرید خوشبوترین عطر مردانه باید (ادوکلن) آنها نیز مورد بررسی قرار بگیرد. ادوکلنها معمولا غلظت پایینی داشته و دارای قیمت کمتری نیز هستند. بدلیل اینکه غلظت الکل در ساختار این مدل پایین‌تر می‌باشد، بنابراین رایحه آن هم مدت کوتاه‌تری بر روی پوست یا لباس می‌ماند.
  • از لحاظ بالاترین میزان غلظت ادوپرفیوم‌ها نسبت به پرفیوم‌ها میزان بیشتری از غلظت را دارا هستند. از انواع رایج عطر محبوب مردانه همین دسته ادوپرفیوم‌ها هستند.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.