۸ پیشنهاد عالی عطر مردانه و زنانه برای هدیه دادن
23
مهر

۸ پیشنهاد عالی عطر مردانه و زنانه برای هدیه دادن

برخلاف تصور عمومی ، عطر جز راحت ترین هدیه ها همه زمانهاست. ما سعی کردیم در این مقاله به شما پینهادهای عالی جهت خرید عطر مردانه و زنانه برای هدیه دادن ارائه کنیم.

خوب ، بوی عطرها کمی سلیقه ای به نظر می رسد ، اما اگر کسی بخواهد یک جعبه بسته بندی شده پر از رایحه های بسیار کوچک به من بدهد ، من بسیار هیجان زده خواهم شد ، چراکه در آنصورت امکان تجربه کلی رایحه مختلف را خواهم داشت .

اما در عمل برای هدیه دادن اینکار امکان پذیر نیست و به احتمال زیاد هدیه باب میل همه نخواهد بود . بنابراین در اینجا سعی کردیم مجموعه ای از بهترینها رایحه ها برای هدیه دادن را جمع کنیم .

 

 

 

انواع عطر مردانه و زنانه برای هدیه

 

۱. کوکو شنل مادمازل برای خانم ها

این عطر بسیار کلاسیک و فریبنده است. Coco Mademoiselle شامل نت هایی از نارنگی،انواع گلهای بهاری ، پاچولی و گل رز ترکی است که با عطر و بویی دلپذیر خود در تمام طول روز ماندگار است.

 

 

۲. فلاور بامب برای خانم ها

واقعیت این است که من از دبیرستان به بعد از عطر Vikerb & Rolf’s Flowerbomb را استفاده میکنم اما مسلما این شما را متقاعد نمی کند که آن را امتحان کنید ، شاید اگر کمی از نتهای بویایی آن بگویم بعنوان عطر پرطرفدار آن را در نظر بگیرید همانطور که مشتریان سفورا در نظر میگیرند . شیشه صورتی روشن با سه نوع رایحه مورد علاقه این برند پر شده است (که BTW بوی گل یاس ، شکوفه پرتقال و پاچولی را می دهد). تا ساعتها تازگی آن رو حس خواهید کرد.

 

 

۳. بلک اوپیوم برای خانم ها

عطر زنانه بلک اوپیوم مناسب تمام لحظه ها. بله درست شنیدید بلک اوپیوم بخوبی خود را با تمامی لحظات زندگی شما اعم از محل کار ، دورهمی و یا حتی یک مهمانی مجلل هماهنگ میکند ، بنابراین شما هرگز بدون بوی مخصوص خود صاحب امضای شخصی نیستید. این عطر یک رایحه گلدار است که از گلهای سفید ، قهوه سیاه و وانیل تشکیل شده است.
رایحه ای که در ترکیب تلخی ، شیرینی و ملایم بودن بی نظیر عمل میکند.

 

 

۴. تامفورد بلک ارکید برای خانم ها و آقایان

عطر و بوی دلپذیر و معطر رایحه Tom Ford Black Orchid با جعبه طلای زیبایش آن را جز گزینه های عالی برای هدیه دادن میکند این رایحه خود در ترکیب اصلی خود شامل ارکیده سیاه و ادویه های اعتیاد آور است. باور کنید عاشقش می شوید.

 

 

۵. عطر ادکلن گوچی بلوم برای خانم ها

بطری صورتی جذاب آن نه تنها از نظر زیبایی روی میز آرایش شما بسیار خوشایند به نظر می رسد بلکه رایحه گلهای خارق العاده اش حس یک روز تازه بهاری منتقل می کند. دراین عطر از یاس وحشی ، توبرز و جوانه یاس برای رایحه ای گلی اش استفاده شده است که به آرامی مانند نام خود گسترش یاید و با رایحه خوشایندی شما رو بمباران کند.

 

 

۶. لالیک انکرنویر مناسب آقایان

انکری نویر بهترین هدیه برای آقایان جوانی است که به سمت اهداف خود پیش می‌روند و طعم شیرین پیروزی را می‌چشند. این عطر بویی مرموز، عمیق و غیرعادی دارد و برای مردان مدرن و امروزی بهترین انتخاب است. آقایان جوانی که عقاید و سلیقه‌ی خاصی دارند، طرفداران اصلی این عطر هستند.

وقتی این لالیک محبوب و معروف را روی پوست یا محل نبض خود اسپری کنید، بوی چوب سرو شما را به خلسه‌ای عمیق می‌برد. پس از مدتی انکری نوآر به دلیل وجود اسانس علف وتیور، نوعی هماهنگی و هارمونی معنوی در ذهن صاحب خود ایجاد می‌کند. به‌واسطه‌ی این هماهنگی، اعتماد‌به‌نفس فرد نیز بالاتر می‌رود.

 

 

۷. عطر ادکلن کرید اونتوس برای آقایان

قیمت ادکلن اونتوس موضوع مورد بحث اصلی در مورد این هدیه دادن ادکلن است از نظر برخی افراد قیمت آن برای این عطر خاص و با کیفیت مناسب می باشد؛ به نظر افراد زیادی قیمت عطر اونتوس گران باشد اما باید بدانید که ارزش هزینه کردن را دارد و مناسب، برای آقایان خوش تیپ و خوش سلیقه است. امکان ندارد اطرافیان در مورد بوی آن و اسم آن از شما سوال نکنند و عطر شما همه جا به چالش کشیده خواهد شد.
کرید اونتوس رایحا خنک مرکباتی جذابی دارد پیشنهاد مادام موسیو به شما این است که با توجه به قیمت بالای این عطر خرید تسترهای شرکتی آن قطعا انتخاب منطقی و عالی خواهد بود.

 

 

۸.  عطر ادکلن بلوشنل مناسب آقایان

این عطر محصول کمپانی شنل هست و شنل در دنیای عطر مانند فراری قرمز یا رولکس طلایی است ، در دنیای عطر قطعا امکان رقابت باقی رقبا با آن بسیار سخت است ، بلوشنل انتخاب عالی برای مردان جوان جذاب هست و با رایحه تلخ شیرینش برای تمام فصول مناسب میباشد، انتخابی بعنوان هدیه که قطعا شما را سربلند خواهد کرد.

 

 

 

مادام موسیو با داشتن مجموعه ای کامل از عطرهای طرح اصل، شرکتی، اماراتی، تستر و اورجینال امکان خرید هدیه با بودجه های مختلف را برای همه مشتریان عزیز فراهم می نماید.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.