معرفی انواع عطر مشهور زنانه؛ بررسی بهترین عطرهای زنانه
03
فروردین

معرفی انواع عطر مشهور زنانه؛ بررسی بهترین عطرهای زنانه

بسیاری از خانم ها بدنبال خرید عطر مشهور زنانه هستند. عطری که هم اسپری پخش کننده خوب برخوردار و هم ماندگاری بلند مدتی داشته باشد، امری بسیار مهم است. بنابراین ضروری است که ادکلن انتخابی تمام ویژگی های استاندارد یک ادکلن عالی را دارا باشد. در اینجا به بررسی مهمترین عوامل در انتخاب انواع ادکلن معروف زنانه می پردازیم.

خرید برترین عطر زنانه

به منظور خرید عطر مشهور زنانه باید به 3 ویژگی منحصر به فرد توجه کنید:

  • غلظت مناسب
  • رایحه دلپذیر
  • انجام تست مناسب

باید بدانید ادکلن ها معمولا دارای 4 غلظت متفاوت بوده که به تناسب غلظت بیشتر، قیمت فروش محصول نیز بالاتر می‌رود. یعنی هرچه عطرها غلیظ تر تولید شده باشند، از قیمت بیشتر و همچنین ماندگاری بالاتر برخوردار هستند. اگر بدنبال عطری هستید که زمان بیشتری روی لباس یا پوستتان باشد، بهتر است سراغ دسته Perfume بروید. البته لازم است پرفیوم انتخابی، از مرغوبیت قابل قبول نیز برخوردار باشد. حال به اندازه ماندگاری تعیین شده برای پرفیوم های مختلف، مدل مورد نظرتان را تعیین کنید. مثلا اندازه هایی با ماندگاری پایین تر، از 6 ساعت روی پوست یا لباس شروع شده تا سطح ماندگاری 2 باشد که کمترین میزان آن هست.

اسانس های گوناگونی در ادکلن های متنوع بازار موجود است. در میان عطرهای مشهور زنانه، عطرهایی وجود دارند که رایحه ای نسبتا سنگین دارند. البته در این مدل‌ها معمولا مقادیری (مشک) در ساخت آنها به کار رفته است. ولی برخی دیگر نیز عطر چند میوه و یا تعدادی گل را با هم دارند. پس با این تفاسیر باید سراغ ادکلنی باشید که هم جزء برترین عطر زنانه باشد و هم رایحه ای متناسب با روحیاتتان داشته باشد.

فروشندگان در هنگام مراجعه افراد، تسترهایی در اختیار آنها قرار می دهند، تا به تصمیم گیری راحت‌تر خریداران کمک بسزایی کرده باشید.

انواع ادکلن معروف زنانه چیست؟

از جمله انواع عطر مشهور زنانه می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • معمولا ادکلن های شنل چنس، در لیست برترین عطر مشهور زنانه قرار دارد. فردی که فرمولاسیون این ادکلن را طراحی کرده است، ژاک پولژ نام دارد. طراح این ادکلن معتقد است که شنل برای مصرف کننده خود شانس می‌آورد.
  • ادکلن های لانکوم نیز در بین مصرف کنندگان بسیار محبوب هستند. در بین برترین عطر زنانه، ادکلن لانکوم از فروش بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. عطر خوش بو و پرفروش لانکوم با طراحی عالی شیشه و بسته بندی بسیار زیبایی که دارد حس شیک بودن را به مصرف کننده انتقال خواهد داد.
  • از انواع مختلف ادکلن پرفروش زنانه باید به ورساچه نیز اشاره کرد. از ویژگی‌های بارز این عطر می توان ماندگاری طولانی مدت آن را بیان کرد.
  • از انواع دیگر ادکلن زنانه ایفوریا بوده که برند کالوین کلین آن را به بازار داده است. در مورد حس مصرف این ادکلن در جهان باید گفت که آرامش خارق العاده ای به مصرف کننده خود می‌دهد.
  • عطر خوشبو و پرفروش دیگر، عطر مشهور زنانه فلاور بمب بوده که توسط شرکت بزرگ ویکتور اندرالف وارد بازارهای جهانی شده است.

برترین عطر زنانه

 

نکات انتخاب عطر مشهور زنانه

  • بهتر است به منظور خرید عطر مشهور زنانه نکاتی را مدنظر قرار دهید، روحیات و طبع دلخواهتان را مدنظر قرار دهید.
  • سعی کنید روش های شناسایی بمنظور خرید ادکلن اصلی را نسبت به تقلبی فرا بگیرید. همچنین باید بدانید به چه شکلی می توان بهتر رایحه اصلی عطر و ادکلن واقعی را تشخیص داد.
  • به منظور تشخیص دقیق تر عطر می‌توانید از تسترها استفاده کنید. می‌توانید چندین بار مدام کاغذ را به عطر آغشته کرده و هر بار آن را تکان دهید. بعد از کمی صبر، حال می توان بوی اصلی ادکلن را فهمید. فقط توصیه میشود خیلی عمیق ادکلن را بو نکشید.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.