عطر و ادکلن اماراتی اصل،شش راه تشخیص آن
28
تیر

عطر و ادکلن اماراتی اصل،شش راه تشخیص آن

عطر و ادکلن اماراتی چیست؟

حتما عبارت عطر و ادکلن اماراتی اصل به گوش شما هم خورده یا در خیابان به دست‌فروش‌هایی برخورده‌اید که عطر و ادکلن‌هایی را به نام عطر و ادکلن اماراتی اصل می‌فروشند. اما عطر و ادکلن اماراتی چیست؟ عطر اماراتی به عطرها و ادکلن‌هایی می‌گویند که در امارات ساخته و بسته‌بندی می‌شوند. بیشتر مردم همه عطر و ادکلن‌هایی را که در امارات تولید می‌شوند، به‌عنوان عطرهای فیک می‌شناسند، اما آیا واقعا همه ادکلن‌های اماراتی فیک هستند؟ اگر این پرسش ذهن شما را هم به خودش مشغول کرده، پس خواندن این مطلب را از دست ندهید.

عطر ادکلن اماراتی

دسته‌بندی عطر و ادکلن اماراتی اصل

انواع عطر اماراتی سه دسته هستند که بد نیست آنها را بشناسیم:

1- ادکلن‌های برند اماراتی اورجینال

همان‌طور که از نام آنها مشخص است، این ادکلن‌ها در کشور امارات تولید می‌شوند. ماندگار و باکیفیت‌اند، معمولا اسم عربی دارند و در بین آنها ادکلن فیک نمی‌بینیم، مثل ادکلن اجمل و ادکلن رصاصی. نکته جالب این است که بعضی از این ادکلن‌ها در آمریکا و اروپا هم طرفدار دارند.

2- ادکلن‌های اماراتی یا ادکلن‌های کپی از برندهای اورجینال دنیا

فرمول ساخت این گروه از عطر و ادکلن اماراتی شبیه ادکلن‌های اورجینال اصلی است، اما با اسم و بسته‌بندی متفاوتی در کارخانه‌های امارات ساخته می‌شوند و مشابه معروفی در دنیا ندارند. ادکلن‌های کپی اماراتی قانون کپی رایت را رعایت کرده‌اند و تقلبی نیستند. در واقع فرمول ساخت این ادکلن‌ها شبیه به ادکلن‌های اورجینال اصلی است، اما اسم و ظاهر آنها با برند اصلی کاملا متفاوت است. ادکلن کلاب دی نویت اینتنس که مشابه ادکلن اورجینال کرید اونتوس ساخته شده، و ادکلن ترس نویت که کپی ادکلن کرید سیلور مانتین است، از همین گروه هستند.

3- ادکلن اماراتی فیک یا ادکلن پر شده در امارات

این گروه از ادکلن‌های اماراتی، همان ادکلن‌های تقلبی و غیرقانونی و فیک هستند که با نام برند اصلی، اما با کیفیت پائین در امارات ساخته می‌شوند. اسانس عطر و ادکلن اماراتی فیک در کشورهای مختلف تولید می‌شود، اما شیشه‌ها در امارات پر می‌شوند. این ادکلن‌ها شکل شیشه و اسم برندهای معروف را کپی می‌کنند. ادکلن‌های پر شده در امارات در واقع کالای قاچاق هستند و اسم همه ادکلن‌های معروف آمریکایی و اروپایی مانند دیور در بین آنها دیده می‌شود.

 

برای شناخت عطر و ادکلن اماراتی اصل راه‌های مختلفی وجود دارد که بد نیست آنها را بدانیم:

  1. شناخت برندهای عطر و ادکلن اماراتی اورجینال مثل اجمل و رصاصی که از برندهای معروف و پرطرفدار هستند و ماندگاری طولانی دارند.
  2. توجه به بسته‌بندی ادکلن هم راه خوبی برای تشخیص ادکلن اصل اماراتی است. شیشه و بسته‌بندی ادکلن اماراتی اورجینال کیفیت خیلی خوبی دارد، اما کافی است کمی ناخن روی شیشه ادکلن فیک اماراتی بکشید تا رنگ آن برود.
  3. اسکن کردن بارکد ادکلن اورجینال اماراتی با اسکنر گوشی هم به شما کمک می‌کند تا عطر و ادکلن اماراتی اصل را تشخیص دهید.
  4. بوی الکل، فیک بودن ادکلن اماراتی را مشخص می‌کند.
  5. خرید از فروشگاه‌های قابل اعتماد، روش دیگر خرید ادکلن اورجینال اماراتی است.
  6. برخلاف تصور خیلی از مردم، ماندگاری بو و غلظت بیشتر ادکلن نشان‌دهنده ادکلن اماراتی اصل نیست.

ادکلن اماراتی

 

در پایان، توجه شما را به این نکته جلب می‌کنیم که ادکلن‌های اورجینال اماراتی دارای کیفیت‌های بسیار عالی و عالی هستند و اگر شما هم به دنبال خرید ادکلنی خوب و ماندگار هستید و می‌خواهید پول کمتری برای آن هزینه کنید، خرید ادکلن اماراتی اصل را از دست ندهید.

عطر و روغن اماراتی

برای خرید  عطر ادکلن زنانه و همچنین خرید عطر ادکلن مردانه از سایت مادام موسیو می توانید اقدام کنید.

4.3/5 - (3 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.