بررسی برند عطر و ادکلن دانهیل؛ معرفی بهترین ادکلن مردانه دانهیل
31
خرداد

بررسی برند عطر و ادکلن دانهیل؛ معرفی بهترین ادکلن مردانه دانهیل

یکی از معروف ترین عطرها، برند عطر ادکلن دانهیل است که توسط آلفرد دانهیل طراحی و تولید شده است. شرکت تولید کننده این عطر در زمینه تولید زیورآلات، طراحی مد، انواع لباس و محصولات لوکس فعالیت دارد. آلفرد دانهیل که متولد کشور انگلستان است، در زمینه های گوناگونی مانند تولید لوازم شیک و مدرن اتومبیل، فندک، تولید لباس مردانه، توتون تنباکو و بهترین عطرهای دانهیل فعالیت داشته است.

عطر ادکلن مردانه دانهیل مناسب برای افراد خوش سلیقه ای است که قصد استفاده از ادکلن مردانه با رایحه های بسیار شیک را دارند و به شادابی و جذب اطرافیان به سمت خود اهمیت زیادی می دهند. کیفیت عالی و ماندگاری طولانی مدت، از ویژگی های بارز عطر و ادکلن دانهیل است. آقایان می توانند متناسب با فصل های سرد یا گرم سال، عطر مورد نظر خود را انتخاب کنند. برند دانهیل بیشتر در زمینه تولید عطرهای مردانه فعالیت داشته، اما در سال 2001 اولین عطر ادکلن زنانه را با نام Desire for woman روانه بازار کرد.

عطر دانهیل

معرفی 4 برند عطر و ادکلن دانهیل

  • از جمله بهترین عطرهای دانهیل می توان مدل آیکون ریسینگ را معرفی کرد.
  • آیکون ابسولوت نیز مدلی از برند عطر و ادکلن دانهیل است.
  • دانهیل آیکون الیت در دسته انواع عطرهای این برند قرار می گیرد.
  • یکی دیگر از انواع عطرهای این برند دانهیل دیزایر بلو است.

ادکلن تانهیل

بررسی بهترین ادکلن مردانه دانهیل

  • از انواع مختلف برند عطر و ادکلن دانهیل می توان مدل محبوب آیکون ریسینگ Icon Racing For Men را معرفی کرد. این عطر مردانه مشهور، محصول سال 2017 بوده و دارای رایحه هایی با بوی چوب و طبع خنک هستند. این مدل از برند عطر و ادکلن دانهیل برای ایام گرم سال پیشنهادی مناسب بوده و باعث افزایش حس سرزندگی و نشاط می شود. طراحی شیشه این عطر بسیار لوکس و زیبا و مورد پسند بسیاری از مردان واقع می شود.
  • از بهترین ادکلن مردانه دانهیل باید نام مدل آیکون ابسولوت را مطرح کرد. زیرا رایحه ای ملایم و تلخ داشته که احساس اعتماد به نفس بخصوصی را در آقایان ایجاد می کند. این مدل بیشتر مناسب فصول سرد سال است و یکی از بهترین گزینه ها برای دورهمی های دوستانه به حساب می آید. از انواع رایحه های موجود در این عطر می توان نارنج، فلفل، زعفران، گل رز، یاس ، عود و چرم را نام برد.
  • مدل آیکون الیت که از انواع برند عطر و ادکلن دانهیل به شمار می آید، دارای رایحه ای منحصر به فرد و قدرتمند است. این ادکلن محصول 2016 بوده که از رایحه های مختلفی مثل پرتقال، صندل و بلوط تشکیل شده است. این مدل، یکی از بهترین عطرهای دانهیل است که رایحه ای کاملا دلپذیر و شیرین دارد.
  • دیزایر آبی یکی دیگر از مدل های متنوع عطر مردانه آلفرد دانهیل بوده که محصول سال 2002 است. عطر دیزایر بلو در میان افراد جوان طرفداران بسیاری داشته و طبعی کاملا خنک دارد. عصاره های تشکیل دهنده این عطر شامل (ترنج، نارنگی) در ابتدا، (آب دریا، اقاقیا و پرتقال) در میانه، ( دانه درخت تونگا، عنبر ومشک) نیز در انتهای عطر استشمام خواهد شد. از ویژگی های مثبت این عطر پخش بوی بالا و استفاده راحت آقایان بصورت روزانه است.

جمع بندی برند عطر دانهیل

پیشنهاد می کنیم اگر طرفدار رایحه ای ماندگار و به یادماندهی هستید، حتما برند عطر و ادکلن دانهیل را امتحان کنید. مطمئنا افراد با سلیقه بعد از یک بار استفاده از عطرهای دلپذیر این برند، همیشه از عطر و ادکلن های با کیفیت آن استفاده خواهند کرد. البته با توجه به ادکلن های متنوع دانهیل و همچنین فصلی که در آن قرار دارید می توانید رایحه دلخواه خود را انتخاب کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.