نقد و بررسی ادکلن ورساچه اروس مردانه: آیا برای خرید مناسب است؟
22
فروردین

نقد و بررسی ادکلن ورساچه اروس مردانه: آیا برای خرید مناسب است؟

برای یک بررسی خوب از ادکلن اروس ورساچه مردانه ابتدا باید آن را درک کرد. پسر آفرودیت، الهه عشق و زیبایی، اروس بیانگر قدرت جنسی و باروری مردانه است.

این عطر از برند ورساچه در سال 2013 به بازار عرضه شد و به عنوان یک عطر با انرژی بالای جنسی در نظر گرفته شد.

ورساچه اروس مردانه که با همتای زنانه عرضه شد، اولین عطر مردانه ای بود که توسط Versace در پنج سال گذشته منتشر می شد.

دوناتلا ورساچه می گوید: “اروس واقعاً DNA برند ورساچه است.” ما یک نقش یونانی داریم که باعث می شود به یونان باستان، آثار باستانی و اساطیر فکر کنیم، در حالی که رنگ فیروزه ای نشان دهنده مدیترانه است. آن ورساچه است!

این رایحه انحطاط‌آمیز به جمع دیگر عطرهای مردانه ورساچه مانند  Versace Pour Homme ، Blue Jeans  و Versace L’Homme  می‌پیوندد.

نقد و بررسی و نظرات در مورد ادکلن ورساچه اروس

چه کسی عطر ورساچه اروس را ساخته است؟

ادکلن مردانه ورساچه اروس توسط اورلین گیچارد فرانسوی ساخته شده است. او در گروس متولد شد، که به طور گسترده پایتخت عطر تلقی می شود، دنیای عطرها هرگز از زندگی او دور نبود، حتی در دوران کودکی.

پدربزرگ و مادربزرگ او با تولید گل رز و یاس برای عطرسازان امرار معاش می کردند، در حالی که پدرش، ژان گیچارد، عطرساز بود. اورلین در مدرسه افسانه ای گیواودان پاریس تحصیل کرد و راه پدرش را دنبال کرد.

او برای طیف متنوعی از برند های عطر کار کرده است، از باند شماره 9 تا دیویدوف، رابرت پیگوئت، و ایگو فاکتو.

حرفه او قبلاً درس های زیادی به او آموخته است. او در توضیح مانترای که کار خود را هدایت می کند، گفت: “برای داشتن یک هدف بویایی واضح، ایجاد هیجان، ایجاد عطرهایی که مردم می خواهند از آن استفاده کنند و به اشتراک بگذارند، و به سادگی شاد باشند.”

نقد و بررسی و نظرات ادکلن ورساچه اروس

نت های بویایی ادکلن ورساچه اروس مردانه

برای بررسی ورساچه اروس، بحث در مورد نت های رایحه ضروری است. این عطر با بوی قوی از نعناع، سیب سبز و لیمو باز می شود. پس از محو شدن اسپریتز اولیه، عطرها به سمت نت میانی حرکت می کنند و دانه تونکا، شمعدانی و آمبروکسان را به وجود می آورند. در نهایت، این عطر بر پایه وانیل ماداگاسکی، خس خس، خزه بلوط، سدر ویرجینیا و سدر اطلس می نشیند.

نوع بسته بندی و ارائه اروس

این بطری که توسط خود دوناتلا ورساچه طراحی شده است، یک شاهکار انحطاط است.

یک بلوک از شیشه آبی لاجوردی حاوی این عطر است که با نقوش فریز یونانی که تصویر مرکزی را احاطه کرده است، تزئین شده است، تصویری از سر مدوسا.

تاج آن با یک تاپر آبی، طلایی در بالا و با تصویر دیگری از سر مدوسا پوشانده شده است.

نقد و بررسی و نظرات در مورد ادکلن ورساچه اروس

بررسی ورساچه اروس: نظرات شخصی

ادکلن مردانه ورساچه اروس یک بمب بزرگ، جسورانه و طعم دهنده است.

کم بیانی و ظرافت برای اروس کلماتی ناشناخته است، گشایش آن بزرگ و غم انگیز، نعنایی و آبزی است. نت آغازین و طعم اولیه در دهانه آن تند است، شاید به خاطر سیب باشد.

بوی کلاسیک می دهد، اما قدیمی نیست. تا حدودی احساس جوانی می کنید.

تندی با شیرینی متعادل می شود که در صورت اسپری شدن زیاد به راحتی می تواند زیاده روی شود، در حالی که Ambroxan یک نسخه مصنوعی از عنبر  برای حفظ نمک پایه و اقیانوسی به کار می رود.

کارایی ادکلن

در این بررسی ورساچه اروس، به جرات می توان گفت که این ادو تویلت عملکرد واقعا چشمگیری دارد. طرح اولیه بسیار بزرگ است و با سیلو و برجستگی چشمگیر مطابقت دارد.

ورساچه اروس برای چه کسی مناسب است؟

به گفته دوناتلا ورساچه، اروس برای مردان «عطری برای مردی است که استاد خودش است. او یک قهرمان است: مردی که از ایده ها و اهداف آنها دفاع می کند. این به ما می گوید که این عطر برای چه نوع شخصیتی مناسب است، اما در مورد مردان چه سنی بهتر است استفاده شود؟

این بررسی ورساچه اروس این عطر را به مردی با اعتماد به نفس و در حال رشد در دوران بلوغ اولیه یا نوجوانی که به بیست سالگی رسیده است توصیه می کند.

کجا باید آن را استفاده کنیم؟

هر دو بالغ و در عین حال بازیگوش است. به‌خاطر پیش‌نمایش و سیلاژ چشمگیر آن، برای یک محیط باشگاه یا قرار ملاقات عالی است، اما اگر می‌خواهید از اذیت شدن همکاران خود جلوگیری کنید، استفاده از دفتر ممکن است کمی خطرناک باشد.

از نظر ملاحظات فصلی، Eros for Men  برای شرایط دمایی خنک مناسب است، زیرا هوای گرم می تواند شیرینی نامطلوبی را در عطر ایجاد کند.

عطرهای مشابه با ادکلن ورساچه اروس

Versace Eros for Men EDT  از بسیاری جهات مانند یک عطر خوش طعم عمل می کند و اینگونه عطر در بازار عطرهای مردانه بسیار نادر است. این عطر شما را بلافاصله به یاد فیلم مقاومت ناپذیر برای مردان Givenchy می اندازد، یک عطر خوش بوی دیگر. اگرچه این دو هنوز کاملاً متمایز هستند.

از سوی دیگر، می توان گفت که اروس مانند ازدواجی بین بوی ادکلن آبی رنگ آمبروکسان Bleu de Chanel و رنگ های مصنوعی نیمه شرقی شیرین Paco Rabanne’s 1 Million است.

قیمت ادکلن ورساچه اروس

برای مشاهده قیمت ادکلن ورساچه اروس طرح اصل از سایت مادام موسیو می توانید اقدام کنید. به توجه به قیمت بسیار بالای اصل این ادکلن شما می توانید ادکلن طرح اصل را با قیمت پایین‌تر خریداری بکنید.

از کجا می توانم اروس ورساچه برای مردان بخرم؟

در سایت مادام موسیو ادکلن ورساچه اروس موجود است و شما می توانید با قیمت مناسب آن را خریداری کنید. قبل از خرید شما می توانید این نقد و بررسی در مورد ادکلن ورساچه اروس را همچنین نظرات در مورد آن را بخوانید و تصمیم درست در مورد خرید بگیرید.

3.3/5 - (3 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.