نقد و بررسی ادکلن لالیک مشکی انکر نویر مردانه
29
فروردین

نقد و بررسی ادکلن لالیک مشکی انکر نویر مردانه

در سال 2006، لالیک خط ادکلن Encre Noire خود را راه‌اندازی کرد. لالیک مشکی انکرنویر اولین عطر از بسیاری از عطرهای اسپین آف و تخصصی بود. در این نوشته قصد داریم به نقد و بررسی ادکلن لالیک مشکی انکر نویر بپردازیم و در ادامه نظرات شخصی در مورد این ادکلن را خواهید خواند.

این محصول توسط ناتالی لرسون، پیشگام در دنیای عطر ساخته شده است. این یک رایحه دراماتیک و ظریف است. نام آن به معنای واقعی کلمه به این معنی است: “جوهر سیاه” ، وتیور تیره با خاصیت مغناطیسی کاملاً طبیعی.

نوع بسته بندی و ارائه ادکلن لالیک مشکی انکر نویر

لالیک کار بسیار خوبی انجام می دهد و خود را کمی متفاوت از دیگر عطرسازان نشان می دهد. کارتن Encre Noire یک مکعب سیاه با بافت چوبی سبک است. نام تجاری عطر در هر طرف کارتن چسبانده شده است.

خارج از کارتن، همچنان تحت تاثیر قرار می دهد. بطری آن هنوز یک مکعب است، با یک درپوش چوبی بزرگ. بطری جت سیاه، صاف و جامد است. حتی اگر بطری خود بسیار سنگین است، درپوش آن سبک است و به راحتی برداشته می شود.

پخش عطر عالی است. یک اسپری بزرگ را در محدوده و طول گسترده اعمال می کند. اگر چه در هنگام اسپری کمی اعمال می شود، اما به خوبی روی پوست می نشیند. به طرز شگفت انگیزی، صاف و غیرقابل تشخیص ترکیب می شود. بدون تحریک یا آشفتگی. چقدر خوب اعمال شد، یکی از بخش های مورد علاقه من در مورد این عطر است.

رایحه ی ادکلن لالیک مشکی انکر نویر

برای چنین عطر ظریفی، در ابتدا به نظر دلگیر می رسد. رایحه ی افتتاحیه  Encre Noire ، درست پس از اعمال، در واقع می تواند بسیار خشن باشد. من شخصاً توصیه می کنم فقط یک با آن را اسپری کنید و آن را با پوست خود مخلوط کنید.

سعی نکنید فوراً بو را آزمایش کنید، پس از مخلوط کردن، چند ثانیه صبر کنید و تا بوی خوبی به مشام برسد. بویی که دریافت می کنید باید از سرخوشی خالص باشد.

با وجود دهانه خشن، انکر نویر یکی از معطرترین عطر های چوبی موجود در بازار است. به عنوان بوی وتیور معجزه می کند. آرام، متین و باوقار است. این رایحه پیچیدگی و مردانگی را القا می کند.

اگر به ترکیب مینیمالیستی آن نگاه کنید، تعجب خواهید کرد که چنین رنگی از کجا آمده است. نت های بالایی از ترکیب سرو و وتیور برای ایجاد یک رایحه معطر فوق‌العاده است. پس از مدتی، نت های بالایی ته‌نشین می شوند و خشک می شوند تا ماهیت ترکیبی خود را به طور واقعی نشان دهند. در نهایت، نت های پایه چوب کشمیر و مشک با هم ترکیب می شوند تا بوی منحصر به فرد آن را ایجاد کنند.

اولین باری که عطر را امتحان کردم، در واقع آنقدرها آن را دوست نداشتم. با این حال، با توجه به زمانی که عطر برای شکوفا شدن واقعی نیاز دارد، متوجه شدم که در کمترین زمان به یکی از مورد علاقه های من تبدیل می شود. این موردی است که به نظر نمی رسد با هیچ یک از همتایان خود جایگزین شود. واقعا یک عطر چوبی بی نظیر است.

ماندگاری عطر

طول عمر Encre Noire تحت تأثیر نحوه شکوفا شدن عطر است. از آنجایی که نت های بالایی از همان ابتدا قدرت خود را از دست می دهند، رایحه واقعا آرام می شود و طبیعت آرام خود را برای بقیه زمان ادامه می دهد.

پس از مدتی استفاده از رایحه، ممکن است به نظر برسد که کمی ضعیف‌تر می‌شود، اما فقط به ماهیت ظریف‌تر خود تغییر می‌کند. بوی ظریف خود را از پس زمینه پخش می کند. بنابراین برای کل روز دوام می آورد. با این حال، با گذشت زمان آرام‌تر می‌شود و به تدریج از بین می‌رود.

قدرت پخش لالیک مشکی

عطر خود رایحه مشخصی برای خود ایجاد کرده است. برای استفاده کننده، گهگاه احساس می شود که رایحه نامرئی به نظر می رسد، گویی رایحه می آید و می رود. برای اطرافیانتان، این عطر بسیار قابل شناسایی است.

انکر نویر به عنوان یک رایحه تشکیل شده است و گاهی اوقات با دقت بسیار با محیط ترکیب می شود. بنابراین همیشه بوی فوق‌العاده ای را برای شما حفظ می کند. کسانی که در اطراف شما هستند، ممکن است ندانند که این بوی زیبا از کجا می آید.

چه زمانی می توان از ادکلن لالیک مشکی استفاده کرد؟

نقد و بررسی و نظرات در مورد ادکلن لالیک مشکی

لالیک مشکی در ماه های سرد سال در پاییز، زمستان و بهار عملکرد خوبی دارد. همیشه به خوبی با دماهای گرمتر ترکیب نمی شود، زیرا با دقت ترکیب می شود. این عطر هم برای شب و هم برای روز عالی است و می تواند برای تعدادی از موقعیت های مختلف عالی عمل کند.

با وجود اینکه این عطر متمایز است، اما بوی فوق‌العاده‌ای دارد و افزودنی عالی برای بسیاری از انتخاب‌های سبک است. این می تواند برای گردش های غیررسمی، مناسبت های عاشقانه، محیط های حرفه ای و سایر رویدادهای مهم به خوبی کار کند. نقاط قوت آن به صلاحدید کاربر بستگی دارد.

لالیک مشکی مناسب چه کسی است؟

هر کسی که به دنبال اضافه کردن ظرافت به مجموعه خود بدون نیاز به هزینه زیاد است باید واقعاً این عطر را در نظر بگیرد.

برای یک عطر روزمره، می تواند کلاس زیادی را به هر کمد لباس یا هر انتخاب سبکی اضافه کند. هر کسی که طرفدار عطر وتیور باشد از این رایحه بسیار لذت خواهد برد. با رویه سرو و ته رنگ چوبی آن به خوبی عمل می کند.

هر کسی که به دنبال یک رایحه متمایز و همه‌کاره است باید با انتخاب این رایحه شروع کند. این یک معطر چوبی کامل و یکپارچه است که تقریباً برای هر موقعیتی عالی است. در این نوشته به نقد و بررسی ادکلن لالیک مشکی انکر نویر پرداختیم شما نیز می توانید تجربه و نظرات خود را در زیر این پست برای ما بنویسید.

4.2/5 - (4 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.