نقد و بررسی ادکلن دیور ساواج + نظرات شخصی
05
اردیبهشت

نقد و بررسی ادکلن دیور ساواج + نظرات شخصی

عطرهای خاص برای تعریف یک دهه، چه خوب و چه بد، می آیند. و شما قطعی تر از دیور ساواج نخواهید داشت. در این نوشته به نقد و بررسی ادکلن دیور ساواج به همراه نظرات شخصی در مورد آن خواهیم پرداخت.

به روز رسانی در دیور ادو ساواژ کلاسیک، که توسط ادموند رودنیتسکا در سال 1966 ایجاد شد، اکنون در نوع خود یک طیف کامل است.

مجموعه ای سریع از نسخه های بسیار سودآور – Dior Sauvage EDT (2015)، Dior Sauvage EDP (2018)، Dior Sauvage Parfum (2019)، و اخیراً،  Dior Sauvage Elixir (2021) جایگاه خود را به عنوان بهترین ها حفظ کرده است. فروش عطر مردانه در جهان انبوهی از تقلبی های موجود در بازار محبوبیت آن را تایید می کند.

نقد و بررسی و نظرات در مورد ادکلن ساواج دیور

وجود جانی دپ بحث‌برانگیز و شکست‌خورده از آب‌وهوا نیز به سودآوری آن لطمه‌ای وارد نکرده است.

با عرضه Dior Sauvage Elixir ما به جذابیت Dior Sauvage EDP نگاه می کنیم.

نت های بویایی  ادکلن دیور ساواج

ترنج کالابریایی (نت آغازین)

 فلفل سیچوان، اسطوخودوس، انیسون ستاره ای، جوز هندی (نت میانی)

 آمبروکسان، وانیل مطلق پاپوآ گینه نو (پایه).

عطرساز این ادکلن

شما بدون داشتن مدرک معتبر عطرساز داخلی دیور نمی شوید. تا زمانی که فرانسیس کورکجیان جایگزین او شد، فرانسوا دماشی آثار موفقی مانند Aqua Fahrenheit EDT (2011)، Homme Intense EDP (2011)، Oud Spahan EDP (2012) و Eau Sauvage Parfum (2017) را برای این برند لوکس فرانسوی تولید کرد است.

او مردی است که پشت تمام دیور ساواج ها قرار دارد. عطرساز متولد کن همچنین به خاطر خلق Emanuel Ungaro Ungaro Pour L’Homme EDT (1991)، فندی پور هوم EDT (2012) و Acqua di Parma Colonia Leather Eau de Cologne Concentrée (2014) تحسین شده است.

الهام گرفتن این عطر

فرانسوا دماشی در ساعت جادویی گرگ و میش از صحرا الهام گرفت. آمیخته با خنکی شب، هوای سوزان کویر رایحه‌های عمیقی را متصاعد می‌کند.

بنابراین دیور ساواج تفسیر بویایی لحظه ای است که با آبی غلیظ رنگ آمیزی شده است که وحشیانه ترین غرایز را آزاد می کند. در ساعتی که گرگ‌ها بیرون می‌آیند و آسمان آتش می‌گیرد، جادوی جدیدی آشکار می‌شود.

هنگام ایجاد عطر  ساواج، من روی قدرت آن تمرکز نکردم. امضای آن در حال حاضر کاملاً قابل شناسایی است. هدف برجسته کردن این یا اشباع کردن ترکیب آن نبود. در عوض، من می‌خواستم هر یک از نت‌های غالب آن را غنی‌تر کنم تا رنگ‌های جدیدی را نمایان کنم.

بسته بندی و ارائه دیور ساواج

این بطری که آبی تیره‌تر از مدل قبلی خود است، احساسات و رمز و راز الهام از گرگ و میش خود را به تصویر می کشد. درپوش مغناطیسی حس لوکسی را اضافه می کند. جعبه سیاه ثابت آن را مردانه و کلاسیک نگه می دارد.

نظرات شخصی در مورد ادکلن دیور ساواج

مقدمه متعلق به رنگ های تند مرکباتی ترنج است. از انواع منحصر به فرد رجیو دی کالابریا، ایتالیا استفاده کرده است. به EDP طراوت شاداب و آفتابی، با رنگ های تند می بخشد.

نت های معطر لطیف فلفل سیچوان، بادیان ستاره ای و جوز هندی بر تندی ابتدای آن شکل می گیرد. اسطوخودوس ظاهر گلی تمیزی به آن می بخشد.

وانیل صاف و غنی در خشکی قابل تشخیص است. میوه ای و تند است، بدون هیچ گونه شیرینی که اغلب با این نت همراه است.

در حالی که این عطر بر استفاده از مواد طبیعی با کیفیت بالا تاکید می کند، بدون دوز زیادی از Ambroxan نمی تواند دیور ساواژ باشد. شکل مصنوعی عنبر کمیاب و گران‌قیمت تماماً مشک چوبی است، با طول عمر و برجستگی چشمگیر.

دیور ساواج برای چه کسی مناسب است؟

شاید بهتر باشد بپرسیم، برای چه کسی مناسب نخواهد بود؟ به دلیل فراگیر بودن آن و اسپری بیش از حد مردان، آن نیز به همان اندازه نامحبوب است و نشان دهنده نوع خاصی از مرد آلفا در ذهن مخالفانش شده است.

با این حال، به طور جدی، اگر به دنبال عطری با ترکیب خوب هستید که تمام جعبه ها را مشخص کند، دیگر به دنبال آن نباشید. زیرا دیور ساواج خود آن عطر است.

کجا می توان ادکلن دیور ساواج را استفاده کرد؟

از این فرمول برنده همه‌کاره تر نمی شود. سالن ورزش؟ دفتر کار؟ قرار شام؟ اگرچه در بهار و تابستان بهترین است، اما شما می توانید از آن در پاییز و زمستان نیز استفاده کنید.

عطرهای مشابه با دیور ساواج

از کجا شروع کنیم؟ با موفقیت Dior Sauvage، هر برندی تلاش خود را بر “نبرد بلوز” متمرکز کرده است. اگرچه همه آنها به روش خود متفاوت هستند، اما آنها همچنین تمایل به تغییراتی در تم تازه – تند – چوبی – کهربایی دارند.

دیور ساواژ اکسیر

آن سر و صدا چیست؟ این صدای جدیدترین نسخه Sauvage است که در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارد.

همچنین ممکن است جانی دپ در کمپین تبلیغاتی پرهزینه به کارگردانی ژان باپتیست موندینو با گیتار در بیابان جیغ بزند.

نقد و بررسی و نظرات در مورد ادکلن ساواج دیور

غنی‌تر، تیره‌تر و متمرکزتر از مدل‌های قبلی‌اش، دارای ادویه‌هایی (دارچین، جوز هندی، هل)، اسطوخودوس و چوب صندل است، اما هنوز هم غیرقابل انکار Dior Sauvage است.

ما به هر حال از این نسخه بالغ‌تر لذت می‌بریم و باید به برند دیور تبریک بگوییم که همیشه راه‌های گران‌قیمت جدیدی را برای جدا کردن ما از پول خود پیدا می‌کنند.

3.8/5 - (5 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.