بررسی و نظرات در مورد ادکلن بلو د شنل
12
اردیبهشت

بررسی و نظرات در مورد ادکلن بلو د شنل

ادکلن بلو شنل دارای محبوبیت بسیاری در بین مصرف کنندگان می باشد می توان از این ادکلن به عنوان پرفروشترین عطر شرکت شنل نام برد. در این نوشته به بررسی و نظرات در مورد ادکلن بلو د شنل پرداخته ایم.

چرا ادکلن بلو شنل

اخیراً چند بار با ردپای Bleu de Chanel Eau de Toilette برخورد کردم، یادم افتاد که این ادکلن چقدر بوی خوبی دارد. علیرغم اینکه بیش از یک دهه در همه جا در منظره بوی عمومی ما باقی مانده است، نمای آبی تیره Bleu de Chanel از درختان مرکبات سایه دار که در نسیم اقیانوس در زیر آسمان غروب تاب می خورند، خود را از جمعیت شلوغ رقبا به عنوان یک کلاسیک مدرن متمایز کرده است. چرا؟ این مقاله چند پیشنهاد را ارائه می کند.

نظرات و تجربه خرید ادکلن بلو د شنل

نظر و بررسی در مورد ادکلن بلو د شنل

وقتی برای اولین بار با Bleu de Chanel روبرو شدم، چندان مشتاق نبودم. یک دستور العمل استاندارد با چند لحظه برجسته در نت های بویای خود داشت. با این حال، در سیلاژ، ویژگی هایی دارد که توصیف آنها دشوار است، تا حدی به این دلیل که آنها با واقعیت بویایی مطابقت ندارند، و عطر را بسیار راحت تر از عطرهای طبیعی و بیش از حد امروزی در قالب ها و روندهای انتظارات رئالیستی خارق العاده و جادویی دهه قبل قرار می دهد.

درک واقعی و مینیمالیستی مصرف کننده از آنچه عطر خوب باید باشد را دارد. گاهی اوقات قدردانی از چیزی زمان می برد، نه صرفاً به معنای پرورش بینش در نظر گرفته شده در مورد یک موضوع خاص. از زمانی که ادکلن بلو د شنل وارد بازار  شده است این “آبی”  دوست داشتنی در حال رشد است، و Bleu de Chanel بالاتر از بقیه ادکلن ها به عنوان بهترین عطر در این کلاس قرار دارد.

عطر های مشابه بلو د شنل

بر خلاف رقبایی خود مانند Luna Rossa Ocean، Cool Water، Light Blue Pour Homme، Polo Blue، و حتی Sauvage  که تمایل دارند بر ویژگی‌های اوزونی و معدنی خود تأکید کنند، با گاز ترش که با مفاهیم چوب دریفت و پرده‌های شفاف از ادویه و کهربا برجسته می‌شود.Bleu de Chanel خطی و لبه‌های خشن، در جهتی متفاوت با رایحه صاف و بی‌حوصله ادکلن های دیگر پیش می‌رود. هیچ یک از مواد آن بویی که از آن در طبیعت انتظار می رود نمی دهد، به جز شوری گریپ فروت در همان دهانه اش. به غیر از این، ما با دنیای بیگانه ای سروکار داریم.

تجربه خرید و نظرات در مورد ادکلن بلو د شنل

نت های بویایی بلو د شنل

ترکیب مرکباتی که به لیمو، زنجبیل و فلفل صورتی منتقل می‌شود، تیز و اسیدی نیست، اما بسیار گردتر، تیره‌تر و بدون درزتر از اکثر عطرها است، و چیزی شبیه خوردن آن مواد نیست. ستون فقرات چوبی (بیشتر خس خس) بلو د شنل فاقد ویژگی های دنج، دودی، درشت و خشن است که ما به معنای چوبی از نت های کلاسیک مانند سدر و چوب صندل می‌دانیم و در عوض حالتی ابریشمی، مخملی، مات، فشرده، گرم را ارائه می دهد.

 کامپوزیت خاک مانند که اخروی و جالب است. هدیون یاس به همراه بخش‌های پاک‌شده نعناع هندی و کهربای گوشتی و خامه‌ای، حباب شیرین Bleu de Chanel را برجسته می‌کند که در حرکت آهسته از بین می‌رود، و حسی از وسعت و حجم ایجاد می‌کند که به موازات پاسخ صوتی اثیری اما متراکم موسیقی است که در یک صدای خالی طنین می‌اندازد. شدید اما به نوعی ظریف و سبک‌دست. بدون شک، ستون های مصنوعی مانند iso e super و ambroxan برای این اثر کاملاً محوری هستند.

کلیت آن که به عنوان یک مجسمه هوایی از فاصله یک یا دو متری تجربه می شود، فریبنده و به یاد ماندنی است. من از شما می‌خواهم که دوباره خود را با این پرچمدار جریان اصلی آشنا کنید. که احتمالاً برای سال‌های آینده به تسلط خود در نمودارهای رایحه ادامه خواهد داد!

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.