برند عطر و ادکلن آمواژ چه ویژگی هایی دارد؟
15
خرداد

برند عطر و ادکلن آمواژ چه ویژگی هایی دارد؟

برند عطر و ادکلن آمواژ محصول انحصاری کشور عمان بوده که از ابتدای تولید اولین محصول تا به الان تقریبا 60 عدد عطر را وارد بازارهای جهانی کرده است. این برند توسط حمد بن حمود البوسعیدی طراحی و تولید شده است. در ادامه این مقاله درمورد برند آمواژ اطلاعات بیشتری کسب می کنید.

عطر و ادکلن آمواژ

آشنایی با برند آمواژ (آمواج)

پشتکار بسیار مردی عرب به نام حمد بن حمود البوسعیدی در توسعه و به نمایش گذاشتن هنرهای ساخت ادکلن زبانزد بوده است. او توانسته به طور کامل به معرفی ادکلن های آمواژ (آمواج) در سایر کشورها بپردازد. علاوه بر تولید انواع عطر و ادکلن، در زمینه محصولات آرایشی نیز پیشرفت چشمگیری داشته است. آقای ابوسعیدی در مورد برند آمواژ از کارشناسان فرانسوی هم کمک گرفته و با همکاری آنها به تاسیس برند امواج یا همان موج در شهر مسقط پرداخته است. جالب است بدانید آمواج طلایی که اسم اولین عطر این برند است، در سال 1983 بوسیله متخصصی فرانسوی با نام گای رابرت ساخته شد. این مرد فرانسوی همان طراح ادکلن های هرمس و دیور است. طراحی شیشه های عطر آمواج الهام گرفته از مسجدی به نام راوی در شهر مسقط بوده و درهای عطرهای مردانه را نیز شبیه خنجری سنتی طراحی کرده اند.

عطر و ادکلن آمواژ

معرفی ادکلن های آمواژ (آمواج)

برند عطر و ادکلن آمواژ و انواع آن

  • در انواع متنوع برند عطر و ادکلن آمواژ، آمواج اینترلود مردانه از محبوبیت زیادی برخوردار است. طبع این ادکلن چوبی، گرم و شرقی است. بعد از زدن این ادکلن با عصاره ترنج روبرو می شوید و وقتی کمی از ماندگاری عطر می گذرد ، عصاره هایی مانند رایحه نعناع هندی به مشامتان خواهد رسید. معمولا نت پایانی در نظر گرفته در این عطر و ادکلن به سمت شیرینی می رود. علاوه براینها در مورد برند آمواژ باید به انواع رایحه ها از قبیل چرم، چوب صندل سفید، پونه هندی و کهربا نیز اشاره داشت.
  • هانر یا آنر آمواج، مدل دیگری از انواع ادکلن آمواژ است. طبع این ادکلن تقریبا معتدل بوده و بصورت رایحه هایی مانند چوبی ادویه ای طراحی شده است. عصاره های اولیه در این عطر شامل جوز هندی، فلفل صورتی، لامی و فلفل سیاه است که در نهایت با بوهایی از قبیل خس خس، نعنا هندی، عصاره های دودی، مشک و تونکا مواجه می شوید. به طور کلی رایحه غالب  مدل هانر از برند آمواج، چوبی و خنک است و به عنوان ادکلنی قوی، مدرن و با اصالت در میان آقایان مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در معرفی ادکلن های آمواژ (آمواج)، نوعی رایحه به نام هانر زنانه موجود است که از طبعی نسبتا شیرین و گرم برخوردار است. شیشه عطر زنانه هانر بسیار لوکس طراحی شده که برگرفته از داستانی تراژدی و اپرای ایتالیایی می باشد.
  • از انواع دیگر این برند مشهور، اینترلود زنانه آمواج است. طراحی مدرن این ادکلن در کنار پاشش مناسب اسپری و ماندگاری طولانی مدت آن، همواره مورد توجه بسیاری از متخصصان این حوزه بوده است. برند عطر و ادکلن آمواژ مدل اینترلود مخصوص زنان، در کنار کیفیت قابل توجه از رایحه های شیرین، گرم و تلخی تشکیل شده است و نه تنها آرامشی خاص را پدید می آورد، بلکه به میزان زیادی باعث افزایش اعتماد به نفس در بین مصرف کنندگان نیز می شود.

عطر و ادکلن آمواژ

نتیجه گیری

برند عطر و ادکلن آمواژ برای طراحی محصولات خود، از آداب و رسوم اصیلی کمک گرفته و بدینوسیله رایحه های متنوعی را روانه بازار کرده است. چنین نوآوری و تنوعی در عطرهای برند آمواژ می تواند برای تمام سلیقه ها مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما از عطرهای برند آمواژ در سایت ما دیدن بفرمایید.

برای خرید عطر ادکلن مردانه و عطر ادکلن زنانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید

4.5/5 - (2 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.