عطر ادکلن جذب جنس مخالف چه ویژگی هایی دارد؟
10
خرداد

عطر ادکلن جذب جنس مخالف چه ویژگی هایی دارد؟

برای اینکه مفهوم عطر و ادکلن برای جذب جنس مخالف را بهتر متوجه شوید، باید با اصطلاح (فرومون) آشنا شوید. این هورمون یا ماده شیمیایی که نامش فرومون است تاکنون بیشترین کارایی را در بدن حشرات داشته است. این ماده با تاثیری که بر روی حس بویایی آنها می گذارد می تواند باعث کشاندن جنس مخالف به سمت خود شود. ولی با این حال در مورد انسانها و بدن آنها وجود چنین ماده ای هنوز به طور قطع کشف نشده است. ولی گاهی دلایلی پیش آمده که وجود داشتن این هورمون در بدن انسان ها را تا حد زیادی آشکار می کند. مثلا گاهی جذب جنس مخالف با عطر و ادکلن ممکن می شود به طوری که احساس نزدیک بودن با فرد مقابل را در اولین دیدار تجربه می کنید یا اینکه از طریق بویی نامعلوم که از بدن یکی از افراد خانواده شما متساعد می شود می توانید او را سریع تر شناسایی کنید. بنابراین تمام این علت ها می توانند بیانگر وجود هورمونی به نام فرومون باشند.

عطر جذب جنس مخالف

عطر و ادکلن برای جذب جنس مخالف

در رابطه با عطر و ادکلن برای جذب جنس مخالف باید گفت برخی از آنها باعث تاثیر عطر بر جذب جنس مخالف می شوند اما بعضی دیگر باعث صمیمی به نظر رسیدن افراد خواهند شد. نکته ای که در اینجا لازم به ذکر است عدم استفاده زیاد از این رایحه در فعالیت های ورزشی از جمله دوچرخه سواری و پیاده روی یا حتی در استخرها است. زیرا اگر میزان عطر برای جذب جنس مخالف را بالا ببرید نتیجه ای عکس حاصل می شود. این شیوه در استفاده از عطرها، فرومون را نابود و اثر آن را از بین می برد.

در مورد تاثیر عطر بر جذب جنس مخالف، پژوهشگران معتقدند که دلیلی علمی برای وجود قطعی فرومون در دست نیست. با این وجود در دنیای تولید عطر و ادکلن، رایحه های حاوی فرومون ثابت شده هستند. اگر می خواهید از عطرهایی استفاده کنید که فرومون داشته باشد، سراغ ادکلن هایی بروید که دارای کلمه Andro باشد یا به عبارتی دیگر با این کلمه شروع شده باشد.

فرومون ها و جذب جنس مخالف با عطر و ادکلن

انواع مختلف فرومون ها به چهار دسته اولیه، فرومون آزاد شونده، فرومون تلفیق دهنده و مدل سیگنال دهنده تقسیم بندی می شوند که در زیر مختصر به توضیح هریک ازآنها می پردازیم.

  • فرومون های اولیه بدلیل واکنش های ملایمی که دارند، می تواند هورمون ها را تغییر داده و بر روی آنها تاثیر بگذارند.
  • نوع دیگری از فرومون ها هم که در عطر و ادکلن برای جذب جنس مخالف از آنها استفاده می شود، آزاد شونده ها هستند که باعث ایجاد عکس العمل سریع از سمت دیگران خواهند شد.
  • از انواع دیگر فرومون ها، تلفیق دهنده ها هستند که باعث تغییر در برخی هورمون ها و ایجاد آرامش در افراد می شوند.
  • مدل دیگری از فرومون ها هم هستند که باعث پیدایش بوهای ژنتیکی و پیدا کردن سریع تر فرزند از طریق مادران هستند. به این مدل از فرومون، سیگنال دهنده گفته می شود.

نتیجه گیری

عطر و ادکلن برای جذب جنس مخالف باید تاثیر بالایی بر افراد داشته باشد. پس پیشنهاد می کنیم اگر فرد خاصی در ذهن شما از اهمیت بالا برخوردار است و تا حدی هم سلیقه او را می دانید از همان رایحه استفاده کنید. حتی بکارگیری چنین عطرهایی در محیط های مختلف باعث تقویت حس اعتماد به نفس و افزایش انرژی نیز می شود. بنابراین زمانی می توان گفت که یک ادکلن برای جنس مخالف تحریک کننده است که از بوها و عصاره های فوق العاده جذاب برخوردار باشد.

شما میتوانید برای خرید عطر ادکلن زنانه و عطر ادکلن مردانه از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.