عطر و ادکلن ورزشکاران برتر | بررسی عطر و ادکلن مردانه ورزشکاران دنیا
20
اردیبهشت

عطر و ادکلن ورزشکاران برتر | بررسی عطر و ادکلن مردانه ورزشکاران دنیا

معمولا عطر و ادکلن ورزشکاران برتر، باعث استقبال از سمت طرفداران آنها بوده و این خود راهی برای کسب درآمد ورزشکاران معروف به حساب می آید. همین امر باعث شده تا عطر و ادکلن ورزشکاران مرد دنیا به عنوان برندی مشهور با نام خودشان به عنوان تبلیغات برای فروش به حساب بیاید. از نظر طرفداران نیز این عطرها محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده اند. بنابراین افراد مشهور دنیای ورزش یا از یک برند معروف عطر استفاده کرده اند، یا اینکه خود جداگانه به تولید برندی جدید می پردازند.

معرفی عطر و ادکلن ورزشکاران برتر

از عطر و ادکلن ورزشکاران مرد دنیا می توان برند عطر دیوید بکام به نام اینتیتلی را نام برد. هدف این ورزشکار از تولید این برند، ایجاد نشاط، سرزندگی و تقویت اعتماد به نفس است. ماندگاری بالا یکی از خصوصیات عالی در این عطر است و به عقیده مصرف کنندگان این برند، کیفیت این عطر فراتر از مقدار پولی است که بابت خرید آن پرداخت می کنید.

تی اچ بلد تامی هیلفیگر هم یکی از عطرهای پیشنهادی ورزشکار مشهور تنیس رافائل نادال است که رایحه آن مناسب دوستداران ورزش محسوب می شود. شعار معروف برای این برند از عطر، بازی و ورزش به منظور برنده شدن است. مواد بکار رفته در عطر تی اچ بلد شامل ترنج، نارنگی و همچنین پوملو هستند، البته در آخر نیز عطرهایی از جمله هل و اسطوخودوس نیز حس می شوند.

از انواع عطر و ادکلن مردانه ورزشکاران دنیا می توان ادکلن مورد تایید مایکل جردن را معرفی کرد. رایحه دلپذیر این عطر باعث حس اشتیاق به ورزش شده، همچنین طراوت و سرزندگی را نمایان تر می سازد. آغاز عطر Michael Jordan با عصاره هایی از جمله سرو، گریپ فروت و سدر است، ولی هرچه از ماندگاری عطر برروی بدن و لباس می گذرد با رایحه هایی مثل گل شمعدانی، سرو کوهی، گشنیز، هل و عطر میخک روبرو خواهید شد. در نهایت، عصاره هایی همچون چوب بلسان، صندل و نعناع هندی به مشامتان خواهد رسید.

عطر لگاسی مخصوص کریستیانو رونالدو بوده که با ظرافتی خاص، گویای مردانگی مدرن در عصر حاظر است. ترکیبات شیک و دلپذیر در این ادکلن شامل اسطوخدوس، دارچین، ترنج و همچنین سیب زرد هستند. البته در حین استشمام عطر، عصاره هایی از قبیل رزماری، زنبق زرد، سدر، بنفشه، مریم گلی هم حس می شود. در آخر نیز رایحه هایی همچون کهربا و نعناع هندی و گیاه خس خس دودی باعث هیجان بیشتر این عطر خواهد شد.

عطر و ادکلن اسپرت

افراد ورزشکار و معروف اغلب عطر و ادکلن هایی مصرف می کنند که رایحه ای خنک و ورزشی دارند. در این عطرها بیشتر عصاره های ادویه، چوب یا مرکبات و گیاهانی مانند اسطوخودوس و گل مریم بکار رفته است. اصطلاحا به چنین عطرهایی اسپرت گفته می شود که باعث افزایش حس ورزشی، شادی در ورزشکاران می شود. معمولا عطرهایی که این ویژگی ها را دارند، روی شیشه ادکلن کلمه Sport را درج می کنند.

عطر و ادکلن مردانه ورزشکاران دنیا اسپرت

معمولا عطر و ادکلن ورزشکاران برتر دنیا آمیخته با رایحه های خنک، ملایم و افزایش انرژی ورزشکاری هستند. عطرهای هوگو بوس HUGO BOSS ، Burberry و CHANEL از برندهای پر طرفدار در میان عطر و ادکلن ورزشکاران مرد دنیا محسوب می شوند. عطر باربری کاملا می تواند حس خنکی را به فرد منتقل کرده و باعث رفع خستگی فرد ورزشکار شود. همچنین هوگوبوس نیز برای بالابردن سطح هیجان ورزشی و انرژی، بسیار عالی به نظر می آید. عطر شنل HOMME SPORT از جمله رایحه های بی نظیری هستند که حس نشاط و خنک شدن را در فرد تقویت کرده و باعث ایجاد انرژی بیشتر در ورزشکاران می شود.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.