چطور بدون بو کردن انواع عطر ، عطر مورد علاقه خود را آنلاین بخریم؟
20
بهمن

چطور بدون بو کردن انواع عطر ، عطر مورد علاقه خود را آنلاین بخریم؟

در عصر جدید ما طرفداران خرید آنلاین انواع عطر هستیم. از جمله مزایای خرید آنلاین اینست که شما در هر مکان و شرایطی قادر به ثبت سفارش کالای مورد نظر خود هستید که مزایای قابل توجهی خواهد داشت مانند عدم اتلاف وقتتان در رفت و آمد و شلوغی شهر، امکان مقایسه همزمان قیمت از آنلاین شاپهای مختلف، امکان بررسی همزمان ویژگیهای مختلف محصول از کمپانی های مختلف ، اما بعضی اوقات ممکن است کالایی که دریافت می کنید آنچه که مورد انتظار شما بوده است نباشد .
مسلما در مورد خرید آنلاین عطر هم تمامی این مسایل صدق می کند. به هر حال ، انتخاب انواع اسانس عطر مناسب بدون بو كردن آن ممكن است سخت باشد.
اما شما با دانستن نت های بویایی که در توضیحات مربوط به هر عطر در فروشگاه های آنلاین نوشته می شود میتوانید عطر مورد علاقه خود را پیدا کنید.

پس نت های بویایی مورد علاقه خود را بشناسید.


انواع اسانس عطر

نت های مختلف بویایی را میتوان به چهار دسته اصلی تقسیم کرد: فِرِش ، گلی ، چوبی و شرقی.
دانستن اینکه چه رایحه ای مناسب شماست ، می تواند به شما در انتخاب انواع عطر مناسب کمک کند.


۱. رایحه فِرش (fresh)
این خانواده از نت های سبک، دریایی و تمیز تشکیل شده است. به معنای وجود هر نوع مرکبات، رایحه های سبز و ارگانیک است.
(به هوای تازه بعد از باران فکر کنید) اگر به دنبال همچین فضایی هستید با عطرهای گروه فرش همراه باشید.


۲. رایحه گلی (floral)
در این خانواده ، نتهایی از گلهای رز، نیلوفرها و یاسمن را پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید ترکیبات گلی مانند شکوفه های میوه ای (که شامل نت هایی از توت فرنگی، انار هستند) را شامل شود.
به همین دلیل، هنگامی که صحبت از رایحه های گل می شود، شما گزینه های بسیار گسترده ای دارید. عطرهای نرم و لطیف را در این گروه خواهید یافت. این خانواده از رایحه ها برای اکثر زنان بهترین هستند.


۳. رایحه چوبی (Woodsy)
عطر و بوی این خانواده برای کسانی که دوست دارند در فضای باز و طبیعت باشند ،عالی خواهد بود.
در این گروه ، نتهایی از چوب صندل ، چوب درخت توس، خس خس و درخت سرو را پیدا می کنید.
از نت های Woodsy اغلب در عطرهای مردانه استفاده می شود ، بنابراین اگر متوجه شدید وقتی از ادکلن شوهرتان استفاده میکنیدو دوستش دارید این مورد را در نظر بگیرید.


۴. رایحه شرقی (Oriental)
رایحه های این خانواده از نتهای بویایی، مناسب افرادی هستند که شخصیتی احساسی و هیجان انگیز دارند. نت هایی شیرین و ادویه ای از وانیل ، مشک ، جوز هندی ، گشنیز ، فلفل و موارد دیگر را در این گروه پیدا خواهید کرد
با توجه به توضیحات بالا مادام موسیو به شما پیشنهاد میکند ابتدا نت های بویایی عطرهای مورد علاقه خود را پیدا کنید و سپس با خیال راحت به صورت آنلاین خرید عطر خود را انجام بدید.

برای خرید عطر ادکلن زنانه و همچنین عطر ادکلن مردانه میتوانید از سایت مادام موسیو اقدام نمایید.

امتیاز بدهید.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.